čtvrtek 12. srpna 2010

Vyšívaný sněhulák



I já se připravuji na vánoce, pomalu a pomalu. Nemusím tak spěchat a vše si důkladně promyslím. Snad v tom nejsem sama a nejsem blázen..


Pohodový den. Eva

10 komentářů:

  1. Ahoj nejsi, také už pomalu přemýšlím začít dělat přáníčka a už jsem objednala papírové fotokalendáře na dozdobení pro babičky. Ale nechám to asi až po prázdninách, zítra stejně odjíždíme na dovču a ještě nás čeká asi malování obýváku, ale o tom se ještě rozmýšlím, nevím, jestli z barevné mám jít do bílé, případně smetanové. :-)) Hezký den Martina - isobelka - UL

    OdpovědětVymazat
  2. Jo...a sněhulákové srdíčko je super, vyšít bych zvládla, sešít asi ne...jsem děsné kopyto na šití, mám šicí stroj a neumím to s ním pořádně..ale já se polepším. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Evo,dělám totéž co ty, tedy nevyšívám, ale myslím na Vánoce. Dnes jsem začala odlévat mýdla s motivy Vánoc.
    Takže ode mě letí k tobě velká pochvala.
    Hezký den
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, srdíčko je náádherné. I já začínám pomalu bláznit s Vánocemi - už mám první dva dárečky.
    Pěkný den

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evi, už tvoj včerajší príspevok s mydielkami vo mne vyvolal vianočnú náladu. Zatiaľ som len v štádiu premýšľania a inšpirovania sa, ale neboj, nie si blázon :o)))) Keby mali v galantérii červenú vlnu, dnes už pletiem vianočnú punčochu :o))) Krásne letné dni s vianočnou náladou!

    OdpovědětVymazat
  6. Evi,
    nejsi v tom sama............
    Sněhuláček se mi moc líbí, jak je na srdíčku-byl by hezký i na stromeček!!!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ale swietami zapachnialo!! Piekne serce!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. EVIČKO , MOC PĚKNÉ .KRÁSNÁ VÝŠIVA A MOC PEČLIVĚ UŠITO . TAKÉ UŽ POMÝŠLÍM NA VÁNOCE .....
    PĚKNÝ VÍKENDÍK .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Evi!!!
    Určitě nejsi blázen a určitě nejsi sama.
    Ale já se přiznám,že nechci zatím myslet ani na podzim,natož na vánoce

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, je krásné a na vánoce myslím a nemyslím - myslím, protože bych chtěla být připravená a nemyslím, protože miluju léto a nechci přivolávat jeho konec, který stejně za chvilku přijde...
    Jo, a ty formičky na cukroví - super. Mejdlíčka se ti moc povedla. Perfektně sis poradila...
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat