sobota 28. srpna 2010

Prostírka



Včera šel manžel na pivko a synek krásně spinkal, tak jsem do noci háčkovala..Tento vzor na prostírku mám do Šárky - http://sar-decoration.blogspot.com, moc Ti Šárko ještě jednou velké díky za poslaný vzor. Trošku jsem si přála, aby vzor mi kreslený, ty mi jdou dobře, ale byl psaný, každá řada zvlášť. Trošku jsem improvizovala, chvíli mi to nevycházelo, ale nevzdávala jsem se. Hotovou prostírku jsem jenom přežehlila a prostírka je krásně rovná. Vzor byl na větší rozměr, ale mě bohužel došla příze, ale vzor jsem si v průběhu kreslila na papír, tak určitě vyzkouším ještě variantu v bílé barvě.


Pohodovou neděli všem. Eva

14 komentářů:

  1. Krásné ráno Evi,

    prostírka se ti moc povedla. Vzor mám taky a ještě jsem se s tím nepoprala. Jak píšeš, musím si zvyknout na psaný vzor.
    Můžu se zeptat z jaké příze jsi prostírku háčkovala?

    Hezkou neděli
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Eví,

    háčkovala jsem z příze Lenka - 50 % bavlna, 30 % len a 20 % viskóza. Na omak velmi příjemná a na prostírku super.

    Krásný den a pozdravuj Aničku. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, moc se mi líbila už u Šárky, ta tvoje je neméně půvabná! Líbí se mi i tohle háčkování ze silnějších materiálů, má to krásnou výraznou strukturu. Použít je opravdu jako prostírání, to by byl nádherný stůl...
    Pěknou neděli, zdravím Helena

    PS: máš krásnou bábovku!

    OdpovědětVymazat
  4. Máš šikovné ruky, Evi, a "prostírka" (po našom podložka:) určite bude skvelým doplnkom Tvojej domácnosti. V tomto poste okomentujem aj háčkovaného snehuliaka, pretože ma úplne očaril nielen vzor, ale aj rámik z brezových konárikov. Chválim úžasný nápad a prajem ešte veľa takých.
    Peknú nedeľu:)

    OdpovědětVymazat
  5. EVIČKO , TAK ZASE CHVÁLÍM . MOC PĚKNÝ DOPLNĚK DO BYDLENÍČKA . HNED BYCH VĚDĚLA KAM VYSTAVIT .
    JSI MOC ZRUČNÁ A ŠIKOVNÁ .
    JÁ MĚLA VELICE NÁROČNÝ CELÝ TÝDEN ,TAK DNES JEN ODPOČÍVÁM ,ALE UŽ ZAČÍNÁM MÍT CHUŤ NĚCO VYTVOŘIT .
    MĚJ POHODOVÝ NOVÝ TÝDEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Evka nadherne! Moje hackovanie je v plienkach, len sa ucim....snazim sa zacinat s kvietkami, ale nie vzdy to ma podobu podla vzoru :) preto vzdy obdivujem taketo prace....:)

    OdpovědětVymazat
  7. Evi,to je krása.Prostírka se ti moc povedla.Můj manžel vyráží na pivko dneska,tak budu taky určitě něco kutit.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Evi,
    opravdu krásné.
    Jsi prostě šikulka.Krásný večer.Marťa

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Evi, je to opravdu nádhera, máš moc šikovné ručky. Přeji hezký příští týden, Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Páni nemám slov, chtěla bych být také takhle šikovná a zručná.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky holky,

    děkuji všem za krásné komentáře. Prostírka je opravdu jednoduchá a nic to nebylo.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky Evičko,

    prostírka se mooooc povedla, super!!!! A máš krásné fotky.

    pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  13. Tak mi to nedalo, vzala zbytky příze a zkusila jsem prostírku taky ;)
    Byla jsem překvapená jak ten vzor je vlastně jednoduchý a rychlý. A jak krásně prostírka ve finále vypadá.
    Já teda nejsem rychlík jako ty, já prostírku háčkovala 2 večery :))

    Krásný den
    Eva

    OdpovědětVymazat