pondělí 23. srpna 2010

Tohle chci..

Tuto usedlost jsem viděla už dávno, stále je na prodej. Po shlédnutí vám bude jasné, že ji chci, ale to bych musela v první řadě vyhrát ve sportce. Není to žádná reklama, jenom takové snění..


Prolink:


http://www.sreality.cz/detail/prodej/dum/rodinny/racice--/3447572316


Je to tak krásně zařízené a ten klid..


Pohodový den. Eva

7 komentářů:

  1. Dům je to skutečně nádherný. Moc zajímavé fotky-jako někam do časopisu o bydlení. Ale ta cena už tak skvělá není. To by opravdu chtělo výhru ve Sportce.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Evi, jéé ten "domeček" znám, mám ho v nějakém starším čsopisu o bydlení a mám ho moc ráda, hrozně se mi líbí jak uvnitř tak venku-hlavně ta záhrobeň a sezení a vůbec celý...ani se Ti nedivím, že si pro něj zahořela :o) no já ho teda taky mohu jen obdivovat, protože ani nesázím, tak i výhra je u mě nereálná...tak aspoň přeji krásný den. Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi,
    tak tomuhle se říká snění...Vůbec se nedivím,že se ti dům líbí,že bys ho chtěla.Je úžasný

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, ten znám taky z časopisu, už kdysi mě upoutal. A vzpomínám si, že v tom malém kulatém domečku mohli spát novomanželé... :)

    Krásné snění, to ti nikdo nevezme!
    Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evi, taky ho chci:) A jako holky, take si vzpominam, ze jsem ho v nejakem casopise videla. Mam pocit, ze patril nejake herecce, ale ruku do ohne za to nedam:)
    Krasny vecer, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. EVIČKO ,JE TO NÁDHERA VELKÁ .
    SNAD NA NĚKOHO ČEKÁ ?!
    MĚJ SE PĚKNĚ .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Evi máš veľmi dobrý vkus. Domček je to ako z rozprávky a veru aj tá cena. No snívať je dovolené..
    Iveta

    OdpovědětVymazat