sobota 7. srpna 2010

Soutěž ! ! !

I když se tu zůčastním mnoha soutěží zde na blozích, tak se na mě štěstí neusmálo, ale řekla jsem si: "Přej a bude Ti přáno".


Výhry jsou dvě - dva přívěsky na klíče či kabelku. 


Podmínky:


1 - zanechat komentář (pokud možno krásný..)
2 - zanechat spolu s komentářem vtip - alespoň to tak bude veselé pro mě, tak i pro vás. Už se moc těším, až se pobavím..


A to je vše. Slosování bude 22.8.2010. 


Hodně štěstí všem a nezapomeňte na vtip. Krásný den. Eva

1. a 2. výhra:

9 komentářů:

  1. Evi, nádherné přívěsky!!! Při tom upršeném dnešním dnu je radost se podívat na něco krásného :o)...Radka...a ten vtip?! to je horší, vtipy neumím vyprávět a navíc si je většinou nepamatuju celé :-)) ...ale jeden mi nedávno říkali děti -je to vtipná hádanka:VÍŠ PROČ NEMŮŽE HLEMÝŽ´D BĚŽET?????????



    (protože by mu vlály oči ...cha, cha, cha) Budou stopro lepší vtípky a já se na ně moooc těším. Tobě přeju krásný zbytek víkendu, pokud možno bez deště. Radka

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky....juuj zapajam sa do sutaze...lebo vyhra je velmi lakava a velmi by sa mi takyto privesok pacil :))
    A prihladam aj vtip...hadanku...:)

    Co ma hypochonder napisane na hrobe?



    "Ja som vam to hovoril"

    :)
    pa, pekny den

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,krásné přívěsky.
    Tak snad se usměje štěstí.....ta výhra je lákavá.


    Promiň-já na vtipy moc nejsem.
    Ale tak snad jedno přísloví:
    Dlouho uvažuj, než někoho učiníš přítelem. Pak-li se pro někoho rozhodneš, přijmi jej celým srdcem. Mluv s ním otevřeně jako sám se sebou.
    Seneca Lucius Annaeus

    Měj se krásně.Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. Otevřu si tento blog a mám z něj velkej šok...

    Směje se to na mě jen, fialový jemný sen.
    Sním si svůj sen nádherný, to je přeci výborný.
    Barva fialová je líbezná,
    s tou bych byla nádherná.
    Sepnu ručky, prosím jen...
    ...milí andělé, splňte mi můj další sen.
    Fialová vychází z červené,
    myslím, že je to nádherné...
    červená je barva grálu..
    I červená je barva kralů...

    Sedím si tu tiše jen a sním si svůj fialový sen...

    A vtípek:

    Kameňák na dnešní den
    Do lesa zavítá Finanční úřad a mezi zvířátky zavládne panika.
    Šnek i s celou rodinou utíká z lesa, v tom je potká čáp a ptá se:
    "Kam běžíš šneku?"
    "Ále, do lesa přijel finančák vybírat daně a teď - já mám barák, moje
    stará má barák, všechny děti maj barák, no to bych se nedoplatil!"
    Čáp se zamyslí a začne taky utíkat a narazí na medvěda.
    "Kam běžíš čápe?"
    "Ále, do lesa přijel finančák vybírat daně a vem si - já si žiju na vysoký noze,
    moje stará si žije na vysoký noze, všechny děti si žijou na vysoký noze,
    no to bych se nedoplatil!"
    Medvěd se zamyslí a začne taky utíkat a škobrtne o krtka.
    "Kam valíš medvěde?"
    "Ále do lesa přijel finančák vybírat daně a teď - já mám kožich, moje stará
    má taky kožich, naše děti mají všichni taky kožich, no to se nedoplatím.
    Krtek se zamyslí a rychle se taky hrabe z lesa pryč.
    Vyhrabe se až v ZOO přímo v kleci paviánů.
    Starej pavián na něj kouká a ptá se:
    "Co tady děláš krtku?"
    "Ále, do lesa přijel finančák vybírat daně a teď - já mám nahrabáno,
    stará má
    nahrabáno, děti ty mají taky nahrabáno, no to bych se nedoplatil!"
    Pavián na to:
    "Krtku, co blbneš.
    Podívej se na mně - já mám holou prdel, stará má holou prdel, naše děti
    mají taky holou prdel a stejně nás všechny zavřeli!"

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, krásná cena, na mé nové kabelce by se vyjímala.A tady je vtip:

    Jirkovi se v žákovské knížce objeví poznámka : Váš syn nemá žádné znalosti.
    Otec připíše: Proto chodí do školy.

    Hezký den
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi,
    nadherne privesky. Taky jsemm jeste nikdy nic nevyhrala, prestoze se vsude aktivne zapojuji:)

    Vtip take nemam. Ale vcera kdyz jsem resila 38 komarich stipancu meho syna (zbytek rodiny nema ani jeden), jsem si nekde precetla tohle:"pokud se chcete v noci vyhnout postipani, spete v mistnosti s ditetem". Takovy hodne cerny humor:) Vcera me to moc nerozesmalo, ale dnes uz je to lepsi a tak mi to pripada jako docela priznacna hlaska. Tak jsem myslela , ze se podelim:)
    Krasnou nedeli,
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, krásné ceny nabízíš ... tomu se nedá odolat. Já chci taky do soutěže ;)

    Tady přidávám vtip, který mne nedávno dost pobavil: "Eutanázie"
    Včera večer jsme s mojí ženou vedli trochu hlubší rozhovor o různých životních situacích.Přišla řeč na eutanázii.K tomuto citlivému tématu o volbě mezi životem a smrtí jsem poznamenal :
    - Nechci aby jsi mě nechala žít v takovém stavu, kdy bych byl závislý na přístrojích a živený tekutou stravou z nějaké flašky. Kdybys mě někdy takhle viděla, vypni ty mašiny co mě drží naživu.
    - Ona vstala, vypla televizi, počítač i ledničku a vylila mi pivo do záchodu......... No není blbá !??

    Krásnou neděli
    Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Evi, chjod, tak se mi o víkendu příspěvek neodeslal:-(((
    Už hoodně dlouho plánuju vytunit si klíče, jen jsem ještě nenašla ten pravý přívěsek, podle kterého bych doladila vše ostatní. A tohle je to pravé, něžné a krásné, tak to zkusit musím:-). ěkuji za příležitost!

    A vtip:
    Proč Bůh stvořil ženu až jako druhou?
    Protože kdyby při tvoření chlapa musel respektovat všechny její požadavky, nebyl by hotový dodnes.

    Nepřipomíná vám to něco:-)?

    Měj se skvěle a ať řeky zůstají tam, kde mají!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne výhry, určite potešia nejednu tvorivú dušičku. . .
    Prajem krásny zvyšok leta!
    Zdraví
    Aďka

    A vtip :
    Do chovproduktu vrazí rozčúlený muž s ľadovým medveďom na vodítku:
    - Kde je ten hajzel?
    - Ktorý? - pýta sa predavačka.
    - Ten, čo mi pred rokom predával bieleho škrečka!

    OdpovědětVymazat