úterý 10. srpna 2010

Tabulky




Pantáta mi vyřízl z překližky tyto tvary. Já jsem je natřela obyčejnou černou barvou, původně v plánu tabulová barva, ale řekla jsem si, že snad křída bude dobře psát i na této barvě, přeci jsme s nimi kreslili i po chodníku.. 

Ta horní tabulka pro mě, budu si tam psát nákup, to abych nezapoměla co koupit.Dvě srdíčka pro mé neteře, je to překvapení.



PER ASPERA AD ASTRA - Přes překážky ke hvězdám


Pohodový den všem. Eva

11 komentářů:

  1. Evo, krásné tvary a výborný nápad, díky za něj.
    Pohodové odpoledne.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Evičko,
    tabulky jsou skvělé, takové mám moc ráda, mám sice dvě, ale chystám se ještě na další, přece tabulek není nikdy dost, ne?

    Pěkný večer a sluší Ti to:)))).
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi!!!
    Ten slogan-přes překážky ke hvězdám se mi moc líbí.Tabulku na vzkazy bych taky brala.No a když teď vidím,že to jde i bez tabulové barvy,tak to je super.Jo a chválím "pantátu" za ty srdíčka...

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, krásné cedulky, uděláš jimi velkou radost.
    A ta tvoje - ta má ještě krásné motto.
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý nápad, možná by šlo i natřít je magnetickou barvou, ale nikdy jsem to nezkoušela, tak nevím. isobelka

    OdpovědětVymazat
  6. ...smazal se mi komentík :o(...tak ještě jednou...Evi, je to suprový nápad !!! taky se chystám aspoň na jednu tabulku, moc se mi líbí, ale nedařilo se mi sehnat tabulovou čerň...tak se s dovolením inspiruji a zkusím taky obyč. černou...Díky a krásný večer...Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Evi,
    je to moc pěkný!!
    Já bych tu tabulku na nákup ale musela nosit s sebou!!!
    Hezké dny Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem pořád přemýšlela, jak takovou šikovnou tabulku vyrobit a ono je to tak jednoduché! S dovolením se také nechám inspirovat :o)
    Pěkný zbytek týdne Jana

    OdpovědětVymazat
  9. EVIČKO ,TO JE KRÁSA VELKÁ A UŽITEČNÁ .
    JÁ TAKÉ TOUŽÍM PO TABULCE . TAK BROUZDÁM PO INTERNETU A VYBÍRÁM TU PRAVOU .
    HEZKÝ CELÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne srdiečka!! Krásny darček, určite sa im potešia!!

    OdpovědětVymazat