středa 18. srpna 2010

Háčkovaný ubrus






Před několika týdny jsem se pustila do háčkovaného ubrusu, zatím mám pouze půlku, háčkuji spíš ve chvílích, kdy nemám co dělat. Vzor je jednoduchý a nemusím koukat na předlohu, vzor se opakuje. Celková délka je kolem 90 cm.


Pohodový den. Eva

10 komentářů:

  1. Milá Evičko, téměř denně žasnu nad tvojí pracovitostí, šikovností, nad tvým vklusem. Bude nádherný!
    Krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evka, no ti poviem, ze obrus je len v polovicke ale je uzasny! tesim sa az ho dokoncis....a bude v plnej krase...., pa pekny den ti prajem

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi, opravdu moc pěkný vzor, ubrus bude krásný!

    OdpovědětVymazat
  4. Evi,tak to je nádhera!!!!!!
    Hezký den
    J.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, tak to je nádhera. Jako když ho vyndáš po mnoha letech z (pra)babiččiny truhly.
    Už se těším na celkový výsledek a fotky.
    Zdravím Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi.
    Teda,mně se to moc jednoduché nezdá.K takovému háčkování jsem se ještě nedopracovala.Zatím jsem zvládla jenom menší dečky.
    Ubrus vypadá moc hezky a na stole to bude určitě paráda.Tak až bude hotovo,určitě se pochlub.Přeju krásný večer

    OdpovědětVymazat
  7. Evo, už jsem ti to myslím jednou psala, tak se budu nejspíš opakovat, ale kdo umí, tan umí. Bude nádherný a to je ještě slabé slovo.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda bych se zeptala, jestli je ubrus už hotový protože jsem našla jen tento článek a pokračování jsem nedohledala. :-) chtěla bych se taky zeptat co to je použito za materiál při výrobě - :-)smekám před tvým umem, sama jsme schopna tak dělat výšivky v podobném duchu jako http://www.bytovytextil.com/product/ubrus-bily-vysivany-40x85cm-bh100-8789/ ale obecně uháčkovat něco tak pěkného, to mi asi nikdy nepůjde.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný ubrus Hortenzie! Jak často šiješ? Já raději objednávám protože na to nemám cit, ale tohle je noblesa

    OdpovědětVymazat