pondělí 9. srpna 2010

Ach ta voda..


Při včerejší procházce po nábřeží směrem na zdymadla. Vody u zdymadel bylo tolik, že to nešlo přejít, tedy, našli se i odvážní, co na kolech projeli. Ještě, že bydlíme na kopci, nemusíme se bát povodní a přeji všem blízko u řek, aby měli štěstí.


Pohodový den. Eva

9 komentářů:

  1. Ahoj Evi,
    ani nevíš jak nad tímto neštěstím ztrácím slova...Marťa

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, právě sleduju zprávy, nepředstavitelná hrůza! Myslím na všechny ty lidi. Jsem moc ráda, že vím, že jsi i s rodinou v bezpečí.
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. My naštěstí také bydlíme na kopci, ale o víkendu jsme byli na chalupě, kterou máme na Českolipsku a tam se pěkně rozvodnil potok..byla z něho divoká řeka. isobelka - spoluobčanka :-D

    OdpovědětVymazat
  4. NÁDHERNÁ FOTKA, ikdyž ten mokrý živel už tak nádherný není !!
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  5. Hej Eva, What a wonderful blog you have, very nice. I love the red monograms.
    Liselott

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko,
    je to opravdu moc smutné pokoukání, i když jinak je fotka úžasná. To jsi Ty? Máš krásný pléd a srdíčko alá farma je skvělé, líbí se mi.

    Pěkný den, snad už bez deště. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky holky,

    děkuji moc za návštěvu. Snad už přestane pršet a řeky se uklidní, vidám to ve zprávách, co se děje a je smutné.

    Šárko, ano, jsem to já a pléd jsem kdysi kupovala v Mangu, sice byl drahý, ale já se do něj zamilovala na první pohled, znáš to..

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Eví, není to u nás v Ústí???????? :-) Moc Tě zdravím! KAMI :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Kami,

    ano, je to u nás v Ústí. Eva

    OdpovědětVymazat