pondělí 23. srpna 2010

Visačka s písmenkem



Zdravím vás. Tuto visačku nebo jak to chcete nazvat jsem viděla na jednom blogu, ale už si nepamatuji kde.. Je jich už tolik a tak krásných. 


Vyšité písmenko E (jako Eva). Chtěla jsem si visačku pověsit na mou skříň, ale syn tam dosáhne, tak by z ní asi moc nezbylo.. Tak zůstane asi na okně, prozatím.


Přeji krásný den všem a snad budu mít více času napsat vám všem krásné komentáře, nějak nestíhám. Eva

Předlohy:

20 komentářů:

  1. Evi, ty tuším meníš svoje farebné ladenie:) Krásna prácička a opäť oceňujem, že sa hneď aj podelíš s predlohami. Tentokrát si ich ukladám aj ja:) Snáď ma k tej ihle pritiahnu:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Visačka je kouzelná! Moc se mi líbí a děkuji za uveřejnění předloh. Hned ukládám :o)
    Pěkný den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi.
    Písmenko je moc hezké, moc se mi líbí.
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Evi, kde na to bereš čas?
    Já ani nestíhám reagovat na jednotlivé tvé příspěvky jaký jsi rychlík :))) To tě nechá dítko takhle tvořit? Moje spí přes den jen po půlhodinkách, takže to stihnu jen něco rychle pošudlat doma. A večer většinou padnu za vlast :D

    Jedním slovem vše máš moc krásné, jsi fakt šikovná!!!!

    Krásný den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Evik, nadherne....zeby som opat vytiahla ihlu a zacala vysivat? dik za predlohy...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, přidávám se k všem těm pochvalám. Jsi pracovitá, rychlá, šikovná a máš vkus. Vysačka je kouzelná, díky za nákresy, byl by to perfektní dárek pro mou kamarádku Lenku! Snad se pochlapím :o)
    Krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Hortenzie,tak ta je přenádherná....jsi velká šikulka,obdivuji lidičky,co to umí s jehlou,háčkem nebo s jehlicemi...
    Hezký den
    Zdraví
    J.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Evi,
    visačka je kouzelná,moc se povedla.Jsi šikulka.
    Krásný den.Marťa

    OdpovědětVymazat
  9. EVIČKO , ZAJÍMAVÁ DEKORACE . MOC PĚKNÁ .
    HEZKÝ VEČER .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Evi.Taky děkuju za uveřejnění předlohy,kterou jsem si uložila.Kdo ví,třeba ji jednou využiju

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Evi, nejspíš si ji nedávno viděla na blogu Janyi, také ji visí na bílé skříni:-). Éčko se povedlo;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,Hortenzko,inspirace asi Ma maison blanche,od Šárky.Jinak moc krásné,ostatně jako vše.A taky děkuji za připojenou předlohu,těším se na další věci.A ted´čtu komentář od Šárky,tak nevím :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky holky,

    děkuji moc za krásné komentáře.

    Eví, syn spinká přes den cca 2 hodiny, takže mám čas a pak většinu věcí dělám večer, kdy jde spát.

    Sharko, díky, už si vzpomínám, to víš, někdy něco vidíš, ale už nevíš kde..

    Anonymní, zapoměla jsi se podepsat..

    Krásný den všem. Eva

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj holky,
    tak ještě pro úplné upřesnění, fotku s Janyi polštářkem jsem na svém blogu měla vystavenou také v rámci narozeninové dekoratérské soutěže:-)))))
    Mějte hezký zbytek dne...

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Evi :) uz jsem tady u tebe dlouhatanskou dobu nebyla a tak dohanim co jsem zameskala.Spousty krasnych vyrobku a fotek.Visacka je nadherna! Preji pohodovy zbytek tydne,pa,Monika.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Evi, moc krásné, jemné, jako ze starých časů. Díky za předlohu, určitě ji na něco použiji.
    S tím časem i na napsání komentářů jsem teď na tom podobně. Stíháme co jsme ještě měli přes léto v plánu - výlety, něco dodělat doma, zpracování úrody ze zahrádky ...
    Přeji hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj,promin´,nejsem samozřejmě anonymní,jsem Věra.

    OdpovědětVymazat
  18. Asi na mojom blogu, xi:) Ale Tvoja tiež vyzerá úchvatne. Zablúdila som tu od Zuzky - zcdl - a ak dovolíš, budem pravidelným návštevníkom:)
    Janka

    OdpovědětVymazat
  19. Holky,

    děkuji moc za krásné komentáře. Janko, děkuji Tobě, jinak by tato visačka nevznikla.

    Pohodový den všem. Eva

    OdpovědětVymazat