čtvrtek 12. srpna 2010

Mýdla



U Helenky - http://helenshomehelensworld.blogspot.com/ jsem viděla mýdla, které vyráběla z běžných mýdel. I já jsem to chtěla zkusit, ale doma jsem nenašla žádné malé formičky, ale pak jsem si vzpoměla, že použiji formičky na cukroví. I manžel mi pomáhal, resp. vymyslel to mýdlíčko na provázku, kdy jsem dali dvě formy proti sobě. V háčkovaném pytlíčku jsem měla původně ono mýdlo, nyní jsem ho naplnila levandulí.


Pohodový den. Eva

7 komentářů:

  1. EVIČKO ,ŠIKOVNÁ, KDY TO VŠECHNO STÍHÁŠ ???
    TO JE ZASE PĚKNÉ TVOŘENÍČKO ,MOC SE MI LÍBÍ .KRÁSNĚ SE TI TO POVEDLO ,TEDA I TVÉMU ŠIKOVNÉMU MANŽELOVI .
    MĚJ SE HEZKY A HODNĚ ZDARU PŘI DALŠÍM KRÁSNÉM TVOŘENÍ .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. AHOJKY EVI!!!
    Mýdélka jsem u Helenky viděla taky a snad se k nim taky dostanu.Ta tvoje jsou super a ten pytlík na levandulku taky

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi, mydielka su uzasne...ja sa tiez chystam na odlievanie....:) teraz som podostavala kopec hmot na odlievanie + farbu tak sa zajtra pojdem do toho :)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, ty jsi šikovná, mýdla vypadají hoooooooodně dobře, jsou taková originální, určitě jste se s manželem u práce i dobře pobavili.
    Pohodový večer
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, moooc povedené!!!!
    ...taky se na ně chystám...mám hodně staré formičky po prababi, tak je chci vyzkoušet...a levandulkový pytlíček je nádherný!!!
    Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Evi,
    mejdlíčka jsem u Helenky viděla. Chtěla bych to taky zkusit.
    Nejvíc se mi líbí mejdlíčko s tím provázkem, jak jste dali s manželem ty dvě formičky k sobě - to je moc pěkné!!!
    A "filetový" pytlíček je krásně jemný, jako vždycky u Tebe!!!

    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Evi. Mne sa veľmi páči to malé vrecúško. Vyzerá byť na zhotovenie jednoduché no bohužiaľ ja na hačkovanie nie som...:o((
    Aj mydielka sú pekné a voňavé!!
    Pekný deň.

    OdpovědětVymazat