sobota 28. srpna 2010

Sněhulák


Tohoto sněhuláka mám uháčkovaného již od jara, ale až nyní jsem vytvořila rám z břízy. Sněhulák přijde o vánocích na dveře, do okna je to dosti velké a jiné využití mě nenapadá.


Pohodový den. Eva

7 komentářů:

  1. Tak tie vianoce už začínajú poklopkávať na naše dvierka....:o)) Je to veľmi pekný snehuliak, ale veľmi originálny nápad je ten rám!! Páči sa mi veľmi. A budem musieť absolvovať kurz hačkovania, lebo vám už začínam závidieť aké krásne veci hačkujete tu všetky okolo mňa.
    Pohodový deň aj tebe Evi!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evi,
    představ si, že já mám také takového háčkovaného sněhuláčka, ale košťátko má obráceně, jako když zametá.. tak jsem ráda, že ho nemáme stejného!!! :o)))
    Ovšem Tvůj rám na něj je přímo originální!!!
    Na okno je opravdu velký a na stolku vůbec nevynikne!!!
    Tak budu muset také něco vymyslet!!!
    Moc se Ti to povedlo!!!
    hezký víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Evi,tak opravdu snad začíná příprava na vánoce.......Ten čas tak letí.
    Chválím sněhuláka i super rám.
    Krásný večer.Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Evi.
    Vidím,že s tím vánočním tvořením nezahálíš.Já se tomu ještě pořád malinko bráním a přivolávám zpátky léto.Myslím,že mě to ale taky brzo chytne.
    Sněhuláček je roztomilý a na dveřích ti v zimě určitě bude dělat parádu

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, taky mám takového fešáka, teď honem nevím, jestli má to koště nahoru nebo dolu...ten rám je perfektní, bude to dokonalá dekorace.
    Dnes jsem ti v duchu mávala, když jsme jeli přes Ústí...teď ti přeju pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. EVIČKO ,TO JE KRÁSA HÁČKOVANÁ A RÁM JE OPRAVDU BEZVADNÝ . VŠE JE KRÁSNĚ SLADĚNO .
    HEZKÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, snehuliačik je fešák a ty si ho zasadila do úžasného rámu:)Gabi

    OdpovědětVymazat