pondělí 30. srpna 2010

Kapsář na háčky


Nevím jak vy, ale já občas nemůžu doma najít ten správný háček, nyní je vše jinak. Ušila jsem kapsář na háčky, příště třeba ušiji kapsář na jehlice, bude jenom o fousek větší. Použila jsem kostkatou látku, aby stehy byly rovné, bylo potřeba docela dosti kapsiček..


Pohodový den. Eva

11 komentářů:

  1. Evi, to není možný jakej jsi rychlík :)))
    Kapsař je super, taky se mi jeden hodil ;)

    Hezký den, už zase upršený
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. jeeejda tak toto je super napad! ja som akurat vcera nad tym rozmyslala do coho si mam dat svoje zatial tri haciky :) lebo bud ich neviem najst alebo su tak zamotane do klbka ze som z toho vzdy zufala...ale toto je fakt dobry napad! dik

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi,
    krásný a hlavně praktický kapsář.

    Pěkný den.Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Evi,
    ty teda jedeš, představuji si, jak u Vás doma v každém koutku visí Tvoje hand made:-)! A tak to má být, měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, ten je super! Krásně vyladěný!
    Měj pěkný den, zdravím Helena

    PS: jeli jsme přes vás autem do, resp, z Drážďan, takový poslední prázdninový výlet...
    Pa H.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi!!!
    Už podle kapsáře je poznat,že háčkuješ často-tolik háčků...Použít kostkovanou látku kvůli rovným stehům je prima nápad a taky se mi líbí kraječka se čtyřlístky.Tak přeju,ať už se ti žádný háček nezatoulá a obdivuju s jakou rychlostí chrlíš stále nové nápady.
    Přeju krásný den.B

    OdpovědětVymazat
  7. EVIČKO , VELICE UŽITEČNÁ VĚCIČKA A JEŠTĚ K TOMU MOC HEZKÁ . MOC CHVÁLÍM .
    PŘÍJEMNÝ ,DEŠTIVÝ VEČER .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem náhodou zabrousila na tento blog a určitě budu chodit častěji, neb se mi líbí. U příspěvku "Ach ta voda" jsem lehce zpozorněla, protože mám pocit, že jsou na ní zdymadla v mém rodném městě pod hradem Střekovem a ta fotka je vážně pěkná. Hezký večer. Ditta

    OdpovědětVymazat
  9. No Evi, ja si už budem musieť pribaliť k PC dáke poriadne okulky, lebo ja som čítala kapsár na HRAČKY a keď som ho potom videla na prvej fotke, zdal sa mi nejaký malý:)))
    Vyzerá super! Gabi

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky holky,

    děkuji za krásné komentáře.

    Dito, děkuji za návštěvu na mém blogu a je milé číst, že je to Tvé rodné město.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Evi. Je to praktická pomôcka vo veľmi peknom prevedení!!! Tá stužka na nej mi pripomenula časy strávené u mojej starej mamky.
    A Evi máš malú pozvánku u mňa.
    Pekný deň!
    Iveta

    OdpovědětVymazat