pátek 1. října 2010

Předloha na sněhuláka


Slibovala jsem předlohu na háčkovaného sněhuláka. Sama jsem podobného háčkovala, ale tuto předlohu zatím nemám kde oskenovat, ale našla jsem pro vás podobnou a stejně krásnou.


Pohodový pátek a báječný víkend. Eva

10 komentářů:

  1. Ahoj Evi, škoda, že neumím háčkovat, ale mám doma scaner, pokud bys potřebovala, není problém.
    :-)) Hezký den a víkend Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko, díky! Už sice jednoho mám, ale možná udělám toho tvého jako dárek. A když jsme u těch dárků, mrkni na můj blog, mám tam pro tebe maličkost :o)
    Krásný víkend, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Evi!!!
    No tak teda nevím,jestli bych to zvládla...ale mám uloženo,tak kdoví

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Evi,
    to je ten můj sněhuláček s košťátkem dolů :o)))))))))))))))))))))))))
    Až přijde ten správný čas, vystavím jej.
    Ještě nevím, na co jej pověsím!!!
    krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Evííí, krásné, děkuji za předlohu i tvůj blog...!

    Pěkné dny podzimní!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi,
    chtela jsem te pozdravit a pochvalit vytvory. Jako vzdy jsou nadherne. Jsi strasne sikovna. Dlouho jsem u tebe nebyla, protoze jsem se nejak odmlcela. Ale uz jsem zpet a kocham se tvymi vytvory.
    Preji ti krasny vikend, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš, ten je krásný, už vím, co bude dětem viset v okně...jen najít chviličku na háček.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den paní Evo,
    nejsem velkým odborníkem na háčkování, ale chtěla bych si zkusit toho krásného sněhuláka. Jen nevím, kolik dlouhých sloupků mám na začátku udělat, nemůžu se dopočítat. jak to mám vlastně začít. Děkuju moc

    OdpovědětVymazat
  9. jo, jeste jsem zapomnela můj mail ohledne toho snehulaka,jak zacit:) rominkaa@yahoo.com
    Budu moc vděčná za jakoukoliv radu

    OdpovědětVymazat