středa 13. října 2010

Krajka jako ze starých časů..


Háčkované krajky mám moc ráda. Tato měla být původně na košík, jak jsem psala v minulém příspěvku, ale pak jsem zvolila jinou krajku. Ale bylo rozháčkováno, tak jsem "musela" své dílo dodělat.


Pohodový den. Eva

7 komentářů:

  1. Evi, aká krása! Aj vyrobené, aj naaranžované aj nafotené:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám kraječky ráda a stejně jako naše babičky,taky si je ráda věším na poličky a na všechno možné.Evi,ta tvoje je krásná...
    Přeju pěkný večer.B

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, krásná krajka, krásně vyfocená!
    Mrkni na můj bog, máš tam pozvání do hry :O)
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, krajka se úžasně povedla a fotky jsou nádherné, jako z babiččiny šicí krabičky.
    Hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Jemná, precízne uháčkovaná krajka. Šikovné ručičky máš!
    Pekný deň

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Eví,
    prostě je krásná!!!!! A ty fotky!!

    Evi, napiš mi prosím,
    z čeho jsi háčkovala.
    Já teď dodělávám takový malý lem a mám to strašně řídké!!! :o((((
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. EVIČKO, MOC PĚKNÉ. TAKÉ MÁM KRAJKY RÁDA.
    TY TVÉ PŘIPOMÍNAJÍ KOUZLO DÁVNÝCH ČASŮ.
    PĚKNÝ VEČER. BOHDA

    OdpovědětVymazat