pátek 29. října 2010

Krajka ze staré ošatky


Další krajka v akci. Starou velkou špulku jsem objevila na blešáku za symbolickou cenu. Mám z ní velkou radost. Ještě jsem nikdy podobnou neviděla a prostě nutně potřebovala novou krajku, kterou jsem uháčkovala. 


Pohodový den. Eva


Předloha:

9 komentářů:

  1. Veliká krása... Něžná, jemná, jako všechno předešlé, co tvoříš s citem,radostí... Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Evi,
    ty snad nespíš, jinak vážně nevím kdy to stíháš :)) Chvilku jsem se nedostala na net a u tebe je taková spousta hezkých věcí. Líbí se mi tvoje krajky.
    S háčkem ti to jde opravdu dobře, jen tak dál.

    Krásný den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. aHOJKY Evi!!!
    Teda,ty jedeš!!!
    A jedna věcička tebou vytvořená hezčí než druhá...
    Kraječka je úžasná.B

    OdpovědětVymazat
  4. EVIČKO, TY JSI TAK ŠIKOVNÁ. KDE BEREŠ TOLIK ČASU A ENERGIE.
    VŠE MÁŠ MOC KRÁSNÉ. NÁDHERNĚ NAFOCENO.
    PŘÍJEMNÉ POKOUKÁNÍ.
    MĚJ HEZKÝ A ODPOČINKOVÝ VÍKEND. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, to je opět taková nádhera!!! Krásný a pohodový večer, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. MILÁ EVIČKO,TO JE NÁDHERNÁ KRAJEČKA PROSTĚ POKLAD A TA ŠPULKA JE DONALÁ.
    KRÁSNÝ POHODOVÝ VÍKEND ZDRAVÍ ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Evi, ty by si krajkama omotala celý svět :o) To by byla krása! Že si šikovná, to jsem psala už mockrát (a ráda to zopakuju), ale jsi i neuvěřitelně rychlá!
    Pohodovou sobotu, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. No je krásná, ani nevím, kterou bych si vybrala. Moc zdravím :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Evo,chtěla jsem se zeptat kde se v Ústí koná
    ten bleší trh? Jak je vidět,tak tam mají úžasné
    věcičky. Díky za odpověď.
    Martina

    OdpovědětVymazat