středa 6. října 2010

Oříšky na vánoce


Dnes jsem pekla jablečný závin s oříšky. Při loupání jsem si poslední tři nechala stranou a zkusila malou dekoraci na vánoce. Stužku jsem na oříšek (nevylouplý) přilepila Herkulesem. 


Jé, já už se tak těším na vánoce, na výzdobu atd..


Obdržela jsem další ocenění a to od:


Helči - http://helenshomehelensworld.blogspot.com/
Káti - http://magiekrizku.blogspot.com/
Lenči - http://lenkavcelka.blogspot.com/


Holky, děkuji moc a moc. Vážím si ho.


Vzhledem k tomu, že už jsem ocenění posílala dál a mnoho z vás ho obdrželi několikrát, tak ho dál neposílám.


Pohodový den. Eva

5 komentářů:

  1. Evi, já se nedivím, že se těšíš. Čeká tě řada Vánoc, kdy budeš Viktorkovi vtiskovat vaše vánoční rituály, vaši pohodu. Bude z ní žít celý život a jednou ji předá dál. To je přece krásné!
    Ořišky perfektně ladí s ostatními tvými ozdobami!
    Měj hezké odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduchý a krásny nápad. A úplne nádherné by bolo, keby sa v nich na Vianoce ocitli aj nejaké šaty:)
    Srdečne blahoželám k oceneniu blogu.
    Pekný deň

    OdpovědětVymazat
  3. Evi nápad je skvelý, ale krásne si ich ty naaranžovala a odfotila! Nádhera do vianočného časáku:)
    Badám na viacerých blogoch takéto vianočné naladenie sa, ja mám asi až príliš rada jeseň, aby som sa vedela už tak naladiť. Ale zároveň som rada, že si už s predstihom môžem pripravovať nejaké tipy. Vďaka aj za tento tvoj orieškový:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Evi,
    já už se taky těšíím!!!
    A Tvoje oříšky jsou krásné přírodní ozdobičky!!
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Tri orisky pro popelku:) A tak musim chvalit kvalitu fotecek. Super!!
    Papa jana

    OdpovědětVymazat