pátek 15. října 2010

Krajka jako z babičiny truhlice


Poslední dobou se věnuji hlavně háčkování a krajky, ty jsou moje.. Včera jsem navštívila antikvaritát. Sháněla jsem staré noty. Měla jsem štěstí, sehnala jsem celý sešit krásných not. Budu tvořit vánočení dekorace, ano, budu z nich stříhat, možná barbarství, ale co nadělám.. Snad mi Ludvík promine. Objevila jsem tam i starou Mateřídoušku, trošku zavzpomínat, když vyšla, bylo mi 7 let.


Pohodový den a báječný víkend. Eva

Předloha na krajku:



10 komentářů:

  1. Ahoj Evi,
    Tvé krajky jsou úžasné!!! :o)

    A k notové dekoraci - já mám takovou deformaci,
    léta jsem hrála na klavír a tak já vždycky koukám, co tam je za noty!!!
    A tohle je zrovna sonáta pro klavír.
    Snad Ti to Ludwig promine!!!! :o)))))))

    Krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evi, krajky máš nádherné a krásně nafocené!
    Těším se na dekorace z not. Pavlína

    OdpovědětVymazat
  3. Evka krajka je uzasna...mat tak tvoje sikovne ruky :) Ludwig ti urcite odpusti ked bude vidiet tie krasne dokoracie, ktore z tych not vytvoris :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teším sa na Beethovenove vianočné zázraky:) Ja noty milujem použité na akýkoľvek účel, teda aj na dekorácie. Krajka je, ako vždy, perfektne uháčkovaná. Šikulka:)
    Pekný deň

    OdpovědětVymazat
  5. Dekorace z not? To zní moc slibně, už se těším :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi!!!
    Kraječka je moc hezká-i variace se zoubkovým okrajem.
    Moc děkuju za předlohu,protože jak jsem se dívala,vypadá to,že bych ji mohla zvládnout snad taky.Tak až bude chvilka,pokusím se.
    Na vánoční ozdůbky z not jsem hodně zvědavá.
    Přeju krásný víkend.B

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, tvoje krajky jsou krásné! A perfektní je i úlovek z antikvariátu, on ti Ludwig promine, moc se těším na to, co z nich vytvoříš!
    Krásný večer i celý víkend, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Krajky jsou úžasné a ty noty, to je super dobrý nápad. Přidávám si tě do oblíbených, máš blog, který mě nadchl a řekla bych, že máš ráda stejné věci co já)))

    OdpovědětVymazat
  9. Eví, Hortenzijko, krásné, něžnost sama... Zdravím!

    OdpovědětVymazat
  10. Vaše krajky jsou nádherné!! Ráda bych se vás na něco ohledně háčkování zeptala, nechci s tím otravovat ostatní. Můžete se mi prosí ozvat na mail valerie.mourkova@seznam.cz ?
    Děkuji! Vali

    OdpovědětVymazat