pondělí 11. října 2010

Košík z novin II.



O víkendu jsem opět tvořila, spíš po večerech, přes den jsme trávili čas na výletech, bylo tak krásně.. Upletla jsem si koš z novin, teda spíš se pokouším, je to můj asi cca 4 koš, tak vypadá, tak jak vypadá, ale snažím se. Původně jsem zamýšlela ušít látkovou vložku z bílé barvy, ale pak jsem našla tuto tmavou šedou a volba byla jasná. Včera jsem začala háčkovat krajku na košík, kterou jsem tam chtěla přišít, ale tato krémová se tam hodí daleko více. No a srdíčko pro štěstí.

Dále děkuji moc Péťě - http://petrah-mojenej.blogspot.com/  za mé další ocenění. Vážím si ho a jsem moc šťastná. Díky.


Pohodový den všem. Eva

11 komentářů:

  1. Evuška v každom prípade si ho krásne dotvorila:)
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, jsi fakt všestranně šikovná! Smekám! Košík je krásný, báječně si ho dotvořila látkou a srdíčko, to je třešínka na dortu.
    Paráda!
    Krásné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,
    košík je moc pěkný!!!
    Smekám nad Tvou šikovností.
    A krásně jsi jej doladila.
    Krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Evi jojo, šedivá a bílá, to je moje, máš 10 bodů:-)!!!

    OdpovědětVymazat
  5. TAKÉ POSÍLÁM SLOVA POCHVÁLENÍ, EVIČKO.
    MOC HEZKÉ BARVY, VELICE SE TI DÍLO ZAŘILO.
    POHODOVÝ ZBYTEK DNE. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, jemné, něžné.... Děkuji!
    Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Evi!!!
    Všechno na jedničku.Košík je super,textilní vložka má správnou barvičku,kraječka ji krásně ozdobila a srdéčko je třešinka na dortu.Moc hezké tvořeníčko...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky holky,

    děkuji moc za milé komentáře. Synek už mi málem srdíčko utrhl.. Tak snad tam vydrží delší dobu.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Evi,kosicek se povedl a takhle krasne "vystrojeny" vypada opravdu moc hezky. Preji krasny tyden,pa,Monika.....

    OdpovědětVymazat
  10. Koše já miluju, u nás jsou všude a na všechno. Moc se Ti Evičko povedl! Spousty pozdravů pro Tebe, Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Já tady úplně žasnu. Vy jste opravdu šikovná úplně na všechno. Umíte vyrábět tolik úžasných věcí... Opravdu tleskám vaší kreativitě a vašemu umu...Přeji krásné dny...

    OdpovědětVymazat