čtvrtek 7. října 2010

3 háčkovaná srdíčka



Pár nových vzorů na srdíčka, tak jsem je musela vyzkoušet. Občas podle předlohy si řeknu, že bude srdíčko vypadat dobře a pak to dopadne hrozně, nebo naopak. Takto to bylo i nyní. Popis na srdíčko č. 3 vypadal dobře, ale výsledek se mi tak nepovedl. Občas je dobré trošku improvizovat.

Pohodový den. Eva


Předlohy:

14 komentářů:

  1. Evičko, jsou nádherná, jako všechny tvoje práce a skvěle nafocená (to první, to tedy je!). K tobě je radost chodit na návštěvu.
    Moc děkuji za popisy, určitě je (a ráda) využiju!
    Měj krásný den, tady svítí sluníčko!
    Moc zdravím Helena

    PS:Jo, a já žádný nedostatky nevidím :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, tvoje háčkování je moc krásné, vždycky si říkám, že to nebude složité, ale jakmile uvidím návod, tak jsem vedle, jak ta jedle.
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Evi,
    krásné jemné srdíčka!!!!
    Moc se mi líbí jsi šikovná.
    přeji krásný den P.

    OdpovědětVymazat
  4. Evička aké krásne srdiečka! :)
    Nádherne naaranžované, dotvorené, to s červenou mašličkou sa mi najviac páči, vynikne:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evi moc krásná srdíčka a úžasně nafocená, jako do katalogu.
    Přeji hezký den, Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Evi,
    jsou krásná!!!
    Jsi zkrátka veliká šikulka!!
    A krásné fotky!!
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. naaaaaaaaaaaaaaaaaaadherne! .)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Evi.
    Srdíčka jsou krásná-všechny tři jsou super a máš je i moc hezky nafocené.
    Děkuju,že přidáváš návody

    OdpovědětVymazat
  9. Jemnulinké srdiečka, vidieť, že dobrým srdiečkom háčkované:) A biela ešte podčiarkuje ich nežnosť. Vďaka za návody:)

    OdpovědětVymazat
  10. EVIČKO, MOC KRÁSNÁ, SRDÍČKOVÁ NÁDHERA.
    MĚJ HEZKÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou naprosto dokonaléééé....
    Krásný večer.Marťa

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký večer Evi, jedním slovem nádhera. Dovolte mi prosím, abych Vám věnovala ocenění. Je na mém blogu. Hezké podzimní dny. Petra

    OdpovědětVymazat
  13. Kouzla s háčkem mám moc ráda :-) ...budu chodit pravidelně...s pozdravem Pavla.

    OdpovědětVymazat
  14. To je taková nádhera)))děkuji za přiložené předlohy, určitě si to musím taky vyrobit)))Jsi šikulka)))

    OdpovědětVymazat