pondělí 27. srpna 2012

Zástěra jako z chaloupky






Moc jsem si přála takovouto zástěru, přesně jako z chaloupky. Poprosila jsem tedy svou kamarádku Janičku, aby mi jí ušila. Výsledkem jsem byla hodně překvapená a moc a moc spokojená. Je precizně ušitá. Janičko, udělala jsi mi velikánskou radost. Jenom mi bude trvat, než ji použiji, je tak překrásná, že se bojím, že jí ušpiním.. Když  jsem se ní chlubila doma, tak si jí synek oblékl a chodil v ní po bytě. Musela jsem tedy narychlo spíchnout i pro něj. Použila jsem zbytek bílé látky a nastikla na ní razítko s textilní barvou. 

Poslední fotečka - blešák v Ústí nad Labem, staré lopatičky - používám na cukr, mouky atd. a smaltovaná malá miska do sbírky? asi ano..

Krásný den. Eva

8 komentářů:

  1. Evi, máš moc pěknou zástěrku, také bych se obávala ušpinění, když je tak sněhobílá.
    Smaltovanou misku - přesně takovou má moje mamka a přinesla v ní švestkové knedlíky /ňam/...
    Hezký večer. Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Ta zástěrka tedy je, tu bych si oblékla asi jen na tu minutku, když příjdou hosté a já nesu koláče na stůl. Po zbytek času bych se jen kochala :-)Jinak jsem, Evi, úplně rozhozená z těch Tvých blešákových úlovku. Vůbec nevím, že by někde kolem mě něco takového, jako blešáky, probíhalo. A závidím. Krásné dny přeji. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Pardání zástěrka i ta tvá i ta pro chlapečka a jako vždy krásné kousky!!

    OdpovědětVymazat
  4. Zásterka je rozkošná, naozaj ozaj z chalúpky od babičky a krásne kúsky do tvojej zbierky. Lopatičky sú krásne, tíško závidím. Krásne dni. Renata

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Evo,
    lopatky na jídlo jsou super. Ještě si je pamatuji z dětství z Jednoty .-)
    A smaltová miska - ta se vždycky hodí.

    Hezké dny
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  6. Poklady jsou opět bezvadné a zástěrka překrásná!

    OdpovědětVymazat
  7. zdravím ... dnes jsem objevila váš blog ... máte to tu moc krásné ... tolik nádhery a inspoirace ... zástěra je úžasná ... a ty vaše blešákové poklady ... taky jsem zjistila, že jste kousek od nás ... díky za inspiraci na ty blešáky asi se taky vydám ... přeji příjemný den a spousty nápadů mara

    OdpovědětVymazat
  8. Zástěrka je nádherná, taky bych se jí bála používat :-)

    OdpovědětVymazat