čtvrtek 16. srpna 2012

Provázky od Tony

Zdravím vás všechny. Provázky od Tony - http://www.fler.cz/tony-zieglerova mnozí znají. Pár jich mám doma a sem tam koupím další. Tony neboli Soňa má nádherné přírodní barvičky. Hodí se ke spousty dekorací. Obrázek jako malá ochutnávka toho, co Tony nabízí.

Přeji krásný den. Eva




6 komentářů:

  1. Provázků od Tony už pár mám a mohu jen a jen doporučit.
    A už se těším Na Tonny vánoční andělský swap ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko to je krása,já ještě neznám,takže ti moc děkuji za tip!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, na povrázky od Tony Zieglerovic mám už dlhšie "spadeno".....už vidím kombináciu bieločervená alebo zelenočervená na vianočných dekoráciách....len keby to nebolo tak komplikované s dodávkou na Slovensko (poštovné,poplatok banke za prevod do zahr.banky)jaj, jaj :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, jak se to podařilo udělat tu fotku? Musíš mi to ukázat !

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, posíláme od Zieglerů uctivé děkování za provázkovou koláž;) Jsme rádi, že se provázky líbí;) Škoda, že není tolik času víc provázkovat - pořád budujeme naše bydlení i s dílničkou...zdravíme převelice a přejeme hezký podzim;) Za Zieglery Tonda

    OdpovědětVymazat