úterý 7. srpna 2012

Stará lékárnička



Není to tak dlouho, co jsem si podobnou lékárničku přála. Je pravda, že jsou k sehnání na Aukru, ale i s poštovným to byla pro mě vysoce zbytečná částka. Až jednou.. se synkem jsem se ráno zdržela při cestě do práce, takže jsme šli vyjímečně jinou cestou, abychom stihli autobus a co to vidím (u popelnic) lékárničku. Top stav, nikde nic rozbitého. Byla má.. Celou jsem jí opálila a bílou barvou přetřela i uvnitř. Bílá byla i původně, proto je zbytečné semka vkládat fotku před. Napadlo mě, že něco nakreslím na dvířka, ale pak jsem sáhla po věnečku z trávy, který jsem upletla po cestě na houby. Lékárnička přijde na wc, kam dám čistící prostředky. 

Krásný den a koukejte kolem sebe. Eva

8 komentářů:

  1. Ty máš ale šťastie pri popelniciach. Asi je dobré, keď má človek oči otvorené. Ja mám takto od popelnic dve krásne stoličky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji ty tvé poklady,já když jdu okolo popelnic tak nikde nic...Je krásná!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, tak to je super úlovek ....

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásná, taky mi na aukru přijdou drahé. Já ještě čekám :( Krásný večer Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Evi,tak tomu se říká nález!!!!
    Lékárnička je moc pěkná a moc se mi líbí i to,ajk jsi ji ozdobila věnečkem.
    Paráda a skříněčka může sloužit dál!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, to je tedy nález! Moc ti ji přeju, u tebe je v dobrých rukou!
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná lékárnička, pěkný popelnicový úlovek :-) Moc hezky nabarveno a věnečkem doladěno.

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, paráda !! U tebe se mi líbí to, že dokážeš věcem vrátit život.
    Věneček je kouzelný.
    Hezký den Ti přeju.
    Ahoj

    OdpovědětVymazat