pondělí 20. srpna 2012

Krémový pytlíček na mýdlo




Háčkovaný pytlíček v přírodní barvě. První jsem objevila toto voňavé levandulové mýdlo od Palmolive a pak jsem mu prostě musela uháčkovat pytlíček, který mám pověšený na ramínku ve skříni.

Krásný perný den. Eva

11 komentářů:

  1. Moc hezký vzoreček na pytlíčku. Hezký večer. Tina

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, pytlíček s mýdlem je moc prima - také jsem je zkusila pro kamarádky ... Zavěsit na ramínko je dobrý nápad,díky! Hezký letní večer. Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi...moc krásné, jednoduché a vkusné. Hezký večer, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Kouzelný,krásný!Moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, ty tvoje pytlíčky jsou pěkně nakažlivý :-) Zatím tedy nakupuji voňavá mýdla a snažím se doháčkovat záclonku, ať nemám další rest. Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, mám podobný pytlíček, respektive stejný vzoreček, jen jsem si udělala světlejší barvičku :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, ten pytlíček je nádherný. Ty je háčkuješ jak Baťa cvičky. Se tu morduji už pár dní s jedním a nějak ne a ne mi z něho pytlík vylézt. Moc krásný vzorek. Měj se hezky Rija

    OdpovědětVymazat
  8. Evi,je moc krásný.
    Můžu se zeptat,jakou jsi použila přízi?? Díky. :-)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Evi super napad a krasny vzor na pytlicku :-)
    Pekny den

    Zdenka

    OdpovědětVymazat