sobota 11. srpna 2012

Úlovky


Dnes jsme se vydali na Chomutova do Zooparku, ale "bohužel" se jelo přes Most, kde se konají bleší trhy, takže ať nerad, manžel mi tam zastavil. Balení starých poctivých dřevěných kolíčků, pár krajek, plechová lžíce a smaltovaný trychtýř, to jsou mé dnešní úlovky. Vše prostě potřebuji, jak jinak..

Krásnou sobotu. Eva

9 komentářů:

  1. Krása,taky vždy vše potřebuji,jak jinak :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, naprosto to chápu. Jsem stejná :)) Nádherné poklady Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Evo,
    já taky vždycky všechno "potřebuji", ale už mi to doma nikdo nevěří :-)
    Hezký víkend
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  4. Manžela si dovedu představit :-) Přitom to jsou všechno tak krásné a hlavně důležité věci! Super úlovky a naprosto Tě chápu!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evi...ulovila jsi krásné poklady. Zeptám se...jsi odněkud blízko Mostu? Jestli ano, tak jsme skoro sousedky. Měj se fajn Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Ó jé, tak to je zase príma úlovek!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné úlovky jak jinak :o) Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý - trychtýř a krajky bych taky brala všema, co mám. Manžel je v Mostě 2x v týdnu, ale spolu se tam snad nikdy nedostanem ... no, holt zbyde víc na Tebe :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Já být komár, tak do toho rozhodně nejdu. Věnec je vydařený. Je to i krásná kytice ve džbánu, ale taky jedině na balkon, dost v uzavřeném prostoru zapáchá... :-)

    OdpovědětVymazat