čtvrtek 2. srpna 2012

Borůvčí





Došlo i na přízi, kterou jsem barvila borůvkami. Dekorační polštářek.


Některé z vás se ptaly na návod polštářku i na pytlíčky na mýdla. Nemám žádný, bohužel, háčkuji od oka. Je to jednoduché filetové háčkování.


Krásný den všem. Eva

12 komentářů:

  1. Evičko ty moc krásně háčkuješ,ale to už jsi ode mne slyšela vid:-)))Ta barvička je nádherná!!!

    OdpovědětVymazat
  2. No krása :) ta barvička je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, nádhera. Moc jsem se těšila až se tou borůvkovou přízí pochlubíš. Sáček se ti moc povedl a při sbírání borůvek jsem si na tebe vzpomněla :-)
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera--fialová ve všech odstínech je moje oblíbená :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evi,je velice krásný!!!Jiřina

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko ... nádhera jako vždycky ... Boži

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný a ta barvička !
    Také bych chtěla umět háčkovat jen od oka ;-)
    Krásný víkend !

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, nádherný polštářek a barvička je úžasná. Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Ten je super. Z těch borůvek je nádherná barva. Krásný víkend. Tina

    OdpovědětVymazat
  10. No je to prostě nádhera... beze slov...

    OdpovědětVymazat