úterý 14. srpna 2012

Vratičový věnec




Podle mě plevel, co roste snad všude, ale je to bylinka - Vratič obecný, prý proti molům a komárům. Vznikl věněc, který je pověšený na balkóně, tak snad ti komáři nepřiletí..

Krásný den. Eva

12 komentářů:

  1. Evka, burina-neburina krásna dekorácia.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi to by mě nenapadlo, že může vzniknout tak kouzelný věnec!:-)
      Mnoho pozdravů a krásný srpen, paa

      Vymazat
  2. Nejen pěkný, ale i užitečný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný!
    Já jsem tu kytku (co jsem doteď nevěděla ,jak se jmenuje,natož že je užitečný :-) trhala v neděli spolu s ostatním lučním kvítím jen tak do vázy.

    OdpovědětVymazat
  4. ...v jednoduchosti je proste krása, hneď ako som ho zbadala mala som chuť utekať a natrhať si tiež :)pekný dník

    OdpovědětVymazat
  5. No vidíš,tak to ano nevím a co té kytičky u nás je!!!Věnec vypadá moc hezounky!

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko, ten je perfektní! A jestli ještě funguje, tak to je super!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Evi,taky mám tyhle žluté pupíky moc ráda...jenom škoda,že když se objeví na příkopě,tak už se blíží podzim...no co naplat,všechno má svůj čas

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, jé, ten je pěkný, taky ho zkusím. Moc zdravím Margit

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, krasny, pripomina mi slunicko. Moc zdravim, Katerina

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Evičko,
    věnec je moc moc pěkný!! Vratič mi ani trochu nevoní a je fajn, že i po usušení zůstává stále stejný.
    Přeji Ti hezký prosluněný den.
    Lenka

    OdpovědětVymazat