pátek 17. prosince 2010

Vločky z korálků





Pro mě objevená nová technika tvoření. Stačí korpus-polotovar a na něj navléknout korálky dle vkusu. Dřevěné vločky jsou pro mě a modré zase pro maminku, která má modrou ráda a stromeček též laděný do této barvy. 


Drátky jsem kupovala zde: http://www.koralek-obchod.cz/eshop/cs/dratky/polotovar-pro-vyrobu-vanocnich-hvezd/

Poklidný čas vánoční. Eva

14 komentářů:

  1. Evi,
    jsou krásné!! Moc se Ti povedly!
    Mně se moc líbí ty dřevěné, co jsou pro Tebe.
    Barevně by se mi hodily :o)))
    Krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, to jsou krásné ozdůbky. U mě také vedou ty dřevěné, jsou super.
    Hezký víkend, Pavlína

    OdpovědětVymazat
  3. Ewo piękny dzwoneczek.Codziennie zaglądam na Twoja stronke.Pozdrawiam. Dorota

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, moc pěkné hvězdičky. Díky za skvělý tip, příští rok určitě využiju.
    Měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evi!
    Mne sa vždy páčili gorálky, tiež s nimi rada pracujem. Tvoje vločky sú veľmi pekné a ukážu dobre na stromčeku!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, jsou perfektní a podle toho, co píšeš, to jde snadno...díky za bezvadný typ. Ještě chci moc pochválit ptačí pytlíček a zvoneček, který si fotila s vločkama. Je jeden z nejhezčích, co jsem viděla.
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, tak ty jsou super, ale u mě vedou ty dřevěné. Můžeš prozradit jaký mají průměr.
    Pěkný a tvořivý víkend Denisa

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky holky,

    děkuji moc za krásné komentáře. Průměr je 11,5 cm. Když mrknete na prolink, tak tam je z nabídky více velikostí.

    Poklidný čas vánoční. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, moc krásné ozdůbky! Moc se mi líbí hvězdičky z dřevěných korálků, jsou úžasné...Krásný vánoční čas Vám všem doma!!!Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Evičko.
    Hvězdičky z korálků jsou moc krásné. Vlastně ... všechno co děláš je super!
    Krásný večer.
    Martina :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Evi...krása.
    A do obchůdku se hnedka zajdu mrknout.Sice letos už žádnou sněhovou vločku asi nevytvořím,ale třeba na příští rok.Přeju ti krásnou adventní neděli.
    Blanka

    OdpovědětVymazat
  12. Evi, páni, tak jednoduché a přesto krásné.
    Přeji krásnou poslední adventní neděli.
    katie

    OdpovědětVymazat
  13. EVIČKO, MOC POVEDENÉ A MOC HEZKÉ.
    PŘEJI PŘÍJEMNÉ A KLIDNÉ PŘEDVÁNOČNÍ CHVÍLE. BOHDA

    OdpovědětVymazat