pátek 10. prosince 2010

Anděl ze Slovenska


Včera mi přišel balíček od Zuzi - http://zcdl.blogspot.com/. Moc mile mě překvapil a udělal velikánskou radost. Měla jsem včera už ježíška a to díky Tobě, Zuzi. 


Poklidný den a pohodový víkend. Eva

6 komentářů:

  1. Ahoj Evi,
    určitě Ti Zuzka udělala velkou radost, tak si to pěkně užij!!
    Papa Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, dokonale rozumiem Tvojej radosti, Zuzka mi urobila rovnaké prekvapenie a Ty si ho úplne zaslúžiš.
    Krásny deň

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám taky překvapení od Zuzky, jukněte:))

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, dostala jsem od Zuzky podobnou obálku a mám stejnou radost jako ty. Je báječná!
    Krásnou sobotu, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evi,
    takový balíček úžasně potěší srdíčko....
    Krásný den

    OdpovědětVymazat