úterý 7. prosince 2010

Háčkovaný pytlíček a polštářek



I když je před vánoci pro někoho více shonu, já to téměř nepociťuji. Vždy si udělám čas vzít si háček a přízi do ruky a háčkovat. 


Poklidný čas vánoční. Eva

14 komentářů:

  1. Evi a vieš, že je to aj vidieť, že si to užívaš v pohodke a s láskou si háčkuješ takéto peknoty?:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, to je krásná soupravička! Moc se mi líbí! V polštářku máš levanduli nebo to bude spíš jehelníček?
    Krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Moc,moc krásné.
    Krásný den.Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. EVIČKO, DOKONALÁ KRÁSA.
    MĚJ PĚKNÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné... obdivujem!
    Srdečne zdraví,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné a hezky nafocené.
    Přeji klidné a pohodové dny adventní, Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Evičko, krásně háčkuješ a nejen vánočně...Nádhera!!! Tvé fotečky mám moc ráda. Krásné předvánoční chvíle vám všem doma! Moc pozdravů Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. ahooj Evi,
    pytlíček i polštářek jsou táák precizní
    a úplně z nich sálá ta pohoda, s jakou byly dělané.
    Přeji krásný večer
    a moc tě zdravím!
    Monika

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky holky,

    děkuji moc za krásné komentáře, které mi píšete.

    Pytlíček jsem vyplnila dutým vláknem.

    Poklidný čas vánoční. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Evi,
    opět nádhera!!! Veliká!!
    Je to kouzelné a jemné!!
    Přeji Ti krásné zimní dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat