úterý 28. prosince 2010

Kvítečka



Tyto kvítečka jsem plánovala již dlouho ušít. Zbyla mi látka, když jsem šila ptačí girlandu a tak jsem si ušila vánoční dekoraci. Bavilo  mě to, tak jsem si stříhla i látky do modra a toto je výsledek. Jenom mé zásoby dřevěných knoflíků se tenčí..


Poklidné svátky. Eva

9 komentářů:

  1. Evi, tak ty jsou suprovní a bude to úžasná celoroční dekorace, škoda že šít neumím.
    Pěkný poslední týden v tomto roce ...Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, ty sama jsi kvítečko,takže ty látkový k tobě ohromně pasují........

    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi, tie su nadherne....normalne si ma navnadila ze asi si ich spravim aj ja...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je opravdu krása. Moc se ti kvítka povedla.
    Krásný den.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Peknučké sú, Evi, krásne si ich aj zladila:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko, to jsou ale kouzelné soupravičky! Jedna hezčí než druhá! Musím se do nich taky pustit...tobě se povedly dokonale!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. ahojky, kvítečka jsou nádherná. Chápu dobře, že jsou to ušitá kolečka a pak stažená provázkem do tvaru kytičky??? Lucka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky holky,

    děkuji za krásné komentáře. Ano, stříhla jsem si dvě kolečka, sešila k sobě, vyplnila dutým vláknem a pak jsem provlékala přízi do tvarů kytiček.

    Pohodový den všem. Eva

    OdpovědětVymazat