úterý 30. října 2012

Zvonící stromeček - dotaz



Holky, ani nevíte, jak jsem ráda, že česká firma znovu obnovila výrobu těchto zvonících stromečků, většina z nás známe z dob minulých. Už několik let si pohrávám s myšlenkou o zakoupení starého kousku a tento rok jsem zjistila, že se začali vyrábět nové - veškeré info na stránkách - http://www.zvonicistromek.cz/.

Kupovali jste si ho některá z vás? Je stejně tak "dobrý" jako kdysi? Já pevně věřím, že ano.

Konečně vánoční dekorace, která mi udělá opravdovou radost, u nás budou opět ve stylu staročeském -  perníčky, ruční práce, přírodní dekorace..

Děkuji za vaše názory a přeji krásný den. Eva


14 komentářů:

  1. jé Evi to je super zpráva - já si ho chtěla taky pořídit na aukru, ale ty ceny na které se vždycky vyšplhal mě odradily. díky za odkaz Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. To je paráda! Ten stromček som milovala, keď som bola malá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé já ne ale musím juknout:-)Děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Evi! Stromeček mám stále ten starý, už přes 30 let a stále funguje, každé vánoce zvoní! Na nový jsem koukala nedávno na posvícenských trzích u nás, vypadá stejně jako kdysi, ale ta cena se mnou tedy zamávala... nezdálo se mi, že by byl z lepších materiálů než kdysi, aby za ty peníze stál, asi to bude spíš cena za nostalgii než za vlastní stromeček :o) takže si ho bohužel asi nekoupíme. Zatím pá, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé to jsem nevěděla, škoda jen ta cena...Manželova rodina má jeden starý a na Vánoce byl na štědrovečerním stole. Krásná atmosféra.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc díky za tip! :) právě jsem si ho objednala, toužím po něm už asi 10 let, ale nikde jsem ho doteď neviděla :)
    Michaela

    OdpovědětVymazat
  7. Evi tento stromeček jsem také vlastnila a měla jsem ho ráda ... Ovšem když jsem se před 11 lety sem stěhovala někdo nám při stěhování ukradl mou plnou velkou krabici vánočních pokladů :o( a tato cena mě tedy také tak trošku odrazuje---ale je přenádherný :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Hm, my doma neměli ani ten starý, takže radou neposloužím, ale moc ráda ihned nakouknu na uvedený odkaz :-) Jolana

    OdpovědětVymazat
  9. Stromeček si chceme taky objednávat:) Konečně žádná Čína!

    OdpovědětVymazat
  10. Stromeček si chci koupit. Na aukru jsou ceny ještě vyšší. Je to česká značka, ještě umožní některým postiženým vydělat si pár peněz. Co je v dnešní době levné :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Evi, ten je super, taky jsme ho kdysi měli, ale ta cena!

    OdpovědětVymazat
  12. Evi, máme to štěstí, ře stále vlastníme ten starý, každé Vánoce nám zvoní a děti to milují, od tchýně mám vychotávku - když dojdou svíčky, stačí dát Ondělské zvonění na topení ;-) Radka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Evi, vlastním takový podobný stromeček - s andílky a krásně zvoní. Na mmb jsem našla, že ho prodává paní za 93,-Kč, což se mi zdá slušná cena. Je to přesně ten, který jsem více jak před deseti lety koupila já. Tady je odkaz:
    http://www.mimibazar.cz/bazar.php?album=872584

    OdpovědětVymazat
  14. Měli jsme něco podobného doma, říkali jsme tomu andělské zvonění, ale už je nefunkční, zbyl jen jeden andílek. Na mém blogu najdeš pozvánku k jedné právě se rozbíhající hře. Zvaž, jestli se chceš zúčastnit.

    OdpovědětVymazat