neděle 21. října 2012

Bazar v Německu







V sobotu jsem se vydala s kamarádkou Šárkou - http://saramarblog.blogspot.cz/ do Neměcka do Freitalu na blešák, na který jsem dostala doporučení od mé kamarádky Marušky. Spíš než blešák je to bazar, dost velký a mají tam tolik věcí.. Fotky úlovků vám ukazuji, ale něco si nechám na příště. Krásná stará formička prasátka, která už mi dělá radost na futru. Mé oblíbené špulky a dřevěné knoflíky, kterých není nikdy dost (chvílemi si připadám jako sběratelka..). Poslední z dnešního fota je starý sušák na prádlo, který se dá na vanu (alespoň to tam říkali). Já s ním od začáku měla jiné plány a potřebuji čas, než svůj plán zrealizuji. Těchto sušáků tam měli asi deset.

Přeji krásnou neděli. Eva








7 komentářů:

  1. Evi strašne som zvedavá na Tvoj plán so sušiakom. už sa teším, čo vymyslíš. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné úlovky. Ale to prasátko vede - jsem vášnivou sběratelkou formiček a vykrajovátek všeho druhu, tak jsem zelená závistí. :-D Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,
    to je zase krásných bazárkových úlovků!

    OdpovědětVymazat
  4. Prasátko je božííí!!!Těším se na další příspěvky.Moc zdravím
    Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, a co ten protěný koš? Kdy nám ho ukážeš?

    OdpovědětVymazat