úterý 9. října 2012

Obháčkovaná deka za 10,--Kč



V sekáči jsem objevila tuto bílou přízovou dečku pro miminko, za 10,--Kč. Už jsem si představovala, jak jí obháčkuji v růžové barvě. Má sestra čeká třetí holčičku, tak snad jí tímto udělám radost. Zvolila jsem jemnou krajčku.

Krásný den. Eva


16 komentářů:

  1. Kulím oči jak blázen! Za 10,-!!! Tak to se Ti, Evi, fakt povedlo! Vůbec bych nehádala, že deška je koupená a Tebou jen obháčkovaná, vypadá to naprosto famózně!!! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Deka je nádherná!Určitě udělá spoustu radosti!Krásný den

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko,
    super kup a nádherně dotvořeno :-)
    Kam ty na ty úlovky chodíš?
    Já takovou věc objevím jednou za uherský rok!
    Krásné podzimní dny!

    OdpovědětVymazat
  4. Evi,
    krásné a jemnoučké je to!Holčičce bude dekanáramně slušet a hřát ji.Máš talent objevovat skryté poklady.
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Hortenzie,

    vypadá strašně příjemně už na pohled - určitě dobře poslouží :-)
    Závidím Vám tu schopnost "lovit" v sekáčích - já jsem vždycky bezradná a většinou si neodnesu ani "ň" :-)
    Hezký den
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná-ty jsi tak šikovná-miluji tvoje úlovky!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Evi,
    vždycky obdivuji Vaše geniální úlovky!
    Škoda, že u nás žádné sekáče ani blešáky nemáme. :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Evka tak to si mala stastie, ze si taku krasnu deku nasla a este krajsie vyzera po tvojom obhackovani...Nellie

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, sestre sa bude určite páčiť, pretože je rozkošná. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Růžová kraječka dečku krásně pozdvihla, to byl výborný nápad'

    OdpovědětVymazat