pátek 5. října 2012

Pletené rukavice od maminky




Tyto rukavičky mi maminka upletla na přání. Jsou krásné, v barvách podzimu.

Krásný den. Eva

9 komentářů:

  1. Evi,jé takové rukavičky pro mě kdysi pletla moje babička....tenkrát jsem jimi opovrhovala....dnes by se mi moc líbily...škoda,že jsem se od ní tohle nenaučila...krásné,maminka se tuze šikovná

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Evo,
    jsou moc hezké. Hned jak jsem je uviděla, tak se mi sevřelo srdce - takové (dokonce i barevně stejné) pletla naše babička Eliška (tchýně) a k tomu návdavkem i ponožky.
    Vždycky jsme se trošku ofňovali, že na co to dělá, že to stejně nikdo nepotřebuje, ale takové teplé pletené ponožky v zimě... :-)
    Babička už nám nic neuplete. Ale jsem ráda, že jsem si na ni Vaším prostřednictvím vzpomněla a jdu hledat ponožky, které mi po ní ještě zbyly.
    Přeji příjemné nošení a hezký podzim :-)
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou nádherné-naprostý souhlas-dokonale podzimní!Krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Takové jsou nejlepší na světě. Už jsem se jich něco napletla a nikdy nezklamaly. Krásné barvy a moc pěkně provedená práce! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Maminka je šikovná, moc pěkné rukavice.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké palčáky - maminka je šikovná - i barva se mi líbí a hodila by se mi k botům a kabelce:-). Já mám od babičky pletené prstové rukavice, také mi už další neuplete:-(. Sama jsem si na přechodné období upletla rukavice bez prstů, ale do prstových nebo palčáků zatím nemám odvahu se pustit. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Tie teda sú, maminka je šikovnica, krásne pletenie, vidno, že jej to ide od ruky. Také palčáky by sa hodili aj mne :))
    P.S.: jukni ku mne, práve prebieha súťaž k 1.roku blogu o krásne ceny. Maj krásny víkend. Renata

    OdpovědětVymazat
  8. Móóóc šikovná maminka, od móóóc šikovnej dcérenky. Rukavice sú úžasné. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  9. V nich bude určite veľmi teplúčko, keď sú od maminy. A maminy to vedia najlepšie. Andrea

    OdpovědětVymazat