sobota 14. dubna 2012

Úlovky z blešáku


Dnes jsem po dlouhé době navštívila blešák v Praze, no, co vám budu povídat, pár úlovků se tam našlo.. Tento porcelánový bucláček za dvacku. Dekorace v něm z druhé fotečky jsou kupované včera v jednom zajímavém bazaru v centru Ústí nad Labem - stará palička na maso a hnětač na sníh (pán říkal, že je to na vyndavání sladkých knedlíků z horké vody, tak nevím..). Ještě pár kousků mám, ale ty vám ukáži příště.

Přeji krásnou sobotu. Eva

Doplňuji: http://www.blesitrhy.cz/ 

 

15 komentářů:

  1. Evi, krásné věci. Tu hnětačku měla naša stařa a mísila s tím kynuté těsto, takže spíš to bude na sníh než na knedlíky. I když, asi bude multifunční. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera,krásné úlovky,moc k nim gartuluji!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi, to jsou nádherné kousky. Mimochodem ten "vyndavač na knedlíky" mám kupovaný nový od výrobce Sonix, který dělá znovu tyhle staré kousky, třeba různá rádýlka na koláče atp. A je to zadělávač na kynuté těsto a je úplně úžasný.
    Hezkou neděli
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Prekrásne úlovky. Mne sa najviac páči ten tĺčik na mäso. Ten by som hneď znárodnila. Pa a peknú nedeľu, Hela

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, ten hrnek tedy v dobré závidím... A tím nástrojem moje babička opravdu vyndavala borůvkové knedlíky z vroucí vody...ještě teď si pamatuji, jak chutnaly...
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera. Miluju podobné věcičky.

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní úlovky ...! Přeji krásnou neděli! Maru

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou krásné úlovky!! Můžu se zeptat, kam v Praze na takový skvělý bleší trh?? :) předem díky Míša

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, krásne úlovky trochu Ti závidím a teším sa na ďalšie fotky.
    Pá a krásny večer.

    OdpovědětVymazat
  10. to jsou úlovky!!! taky jsem se chtela zeptat, kde v Praze. Na nádraží? (jsem někde zahlédla inzerát)

    OdpovědětVymazat
  11. Úlovky jsou super! Taky by mě zajímalo, kam na to pořád chodíš :-) Ale raději to neprozrazuj, nebo tam vlítneme a vše vykoupíme :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Evi! Ten "vyndavač na knedlíky" jsem viděla v novém vydání jako hnětač těsta. Šlehač na sníh jsme měli a vypadal jako objemná drátěná vývrtka :-))). Ale co, každá hospodyňka si najde pro každý nástroj nějaké uplatnění, což ;-)? V.

    OdpovědětVymazat
  13. dík za link ;) klobouk dolů - takovou masovku bych asi nezvládla ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Přesně tento porcelánový litřák jsem před pár lety vytahovala z kontejneru před naším panelákem. Kdybych se tak nestyděla a vylezla na něj, tak toho mám doma určitě víc, ale známe ty zvědavé oči za záclonami - udělaly své a já celá rudá jsem dělala že nejsem :o))))

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Evi, závidím,závidím...moc bych chtěla bleší trhy někdy navštívit..jen nevím jestli se mi to někdy podaří. Sem z druhého konce republiky a tady se nic podobného nekoná. Já tyto staré věcičky miluju. Tak snad se mi někdy poštěstí a do Prahy si zajedem-to se tě pak přijdu zeptat kdy a kde se ty trhy konají. Měj se. Lenka

    OdpovědětVymazat