středa 25. dubna 2012

Starý drátěný pářáček



Blešáková úchylka či snad nemoc.. V mém případě asi obojí, ale přeci jsem ho tam nemohla nechat a za dvacku, na to snad ještě mám.. Jako dekorace úžasná věc. 

Přeji krásný den. Eva
 

7 komentářů:

  1. Móóóc krásná úchylka;-D. Úžasný úlovek, ten bych brala taky:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, tak takový pařák jsem ještě nikdy neviděla.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, naprosto souhlasím :o)
    Evi je krásný...moc se mi líbí. Musíme si dělat radost :o) Přeji hezký večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, a kde že máte takové skvostné blešáky? To je parádní kousek. Já zrovna, bo jsem zrušila mikrovlnku, učím děti ohřívat knedlíky na pařáku a oni to nazývají středověkem :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, ten pařáček vypadá jako kytka. Moc hezké! Tvoje úlovky Ti upřímně závidím. Hezký den. Tina

    OdpovědětVymazat
  6. Krása,je náááááádherný!Michaela

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem myslela, že je to drátěná kytička :-) Náhodou, tohle je velice pěkná a užitečná úchylka :-)

    OdpovědětVymazat