sobota 7. dubna 2012

Dárek z Jarmarku


Dnes se uskutečnil Velikonoční Jarmark v Úštěku. Těšila jsem se tam velice dlouho a moc se mi tam líbilo. Hodně stánků s různým sortimentem, hlavně ruční práce, staročeské dobrůtky. Sehnala jsem tam krásný proutěný košík pro malého koledníka na pondělí, samozdřejmě pomlázku a tohoto dřevěného medvídka (pán na místě vyřezával krásné hračky). Košík ukážu někdy příště. 

Trošku jsem udělala na mém blogu změnu, název z hortenzie - my living jsem přešla na jenom Hortenzie, nějak mě ten anglický název nebavil.

Přeji krásnou sobotu. Eva

10 komentářů:

  1. EVIČKO, MEDVÍDEK JE OPRAVDU KRÁSNÝ.
    MOC HEZKÁ PRÁCE.
    PŘEJI TOBĚ I TVÉ RODINĚ POHODOVÉ A VESELÉ VELIKONOCE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Have a wonderful Easter, enjoy with the people you love..
    Hugs,
    Patricia

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko je nádherný!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Evi, krásné velikonoční svátky a blahopřeji k rozhodnutí - za mě "fakt dobrý" (medvídek a především změna názvu). HanaL.

    OdpovědětVymazat
  5. Aby Święta Wielkiej Nocy
    były wzorem duchowego wzbogacenia i umocnienia
    dającego radość, pokój i nadzieję.
    Wszelkiej pomyślności z serca ...

    WESOŁEGO ALLELUJA !

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný medvídek!!!
    Přeji krásný víkend.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Evi,
    to je nádherný méďa! Takový celoroční :).
    Přeju pěkné svátky. M

    OdpovědětVymazat
  8. Takového medvídka jsem ještě neviděla! Je nádherný, určitě bych taky neodolala :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Evka macík je veľmi podarený! Pri pohľade naň sa musí človek pousmiať a hneď navodí náladu :o)) Bola to dobrá kúpa.
    Pekné sviatky! Iveta

    OdpovědětVymazat