neděle 8. dubna 2012

Staré límečky




Staré háčkované věci miluji, je v nich cítit romantika a veliké umění šikovných ručiček. Tyto límečky jsem dostala od mé kamarádky po její babičce. Konečně jsem jednomu z nich našla využití. Navlékla jsem ho na stuhu a mám parádu na sklenici.


Krásnou neděli. Eva

15 komentářů:

  1. Nádherné kousky a měla jsi skvělý nápad s nimi ozdobit sklenice,moc se mi líbí!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné věcičky. Hezké velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,límečků mám po babičce plnou tašku....jednou za čas se těmi poklady probírám,nevím co s nimi,ale vzpomínky nedovolí jejich zkázu...děkuji za nápad na využití alespoň některého

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko, límečky jsou krásné, nápaditě si je využila. Moc se mi líbí ten méďa.
    Krásný zbytek svátků, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, krásne golieriky a výborný nápad. Aj mňa by určite potešil takýto krásny darček.

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné, hotové poklady :)

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, toľko nádhery pohromade, v dobrom závidím. Krásny večer. Renata

    OdpovědětVymazat
  8. Presne tak...jako vzdycky...parada. Krasny vecer, Jana

    OdpovědětVymazat
  9. nádhera! tiež mám rada veci, ktoré dýchajú minulosťou :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Evi,
    také pár límečků mám schovaných , co kdyby se někdy hodily a tvé využití je výborným nápadem :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den,

    samozřejmě i já mám několik takových límečků - hned je pohledám :-)
    Díky za inspiraci.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den,váš blog je úžasný a všechna práce je krásná. Přeji mnoho dalších tvořivých dnů.Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Evi,
    tímto krásným příspěvkem jsem si hned vzpomněla na moji babičku...moc ráda háčkovala a mezi její oblíbené byly i límečky. Háčkovala je na šatičky pro moji maminku, když byla malá holčička. Jeden mám schovaný a jsem za něj moc ráda...Přeji Ti hezký den a celý víkend, Soňa

    OdpovědětVymazat