pátek 16. srpna 2013

Vyšívaný obrázek ve starém rámu



Tento vyšívaný obrázek s ptáčky mám doma asi od konce zimy, ale nějak jsem nenašla ten správný rám. Myslela jsem na to, že ho nechám zarámovat, ale je to zbytečně drahé, i když čtvercový rám by nebyl špatný.. Jenže pak jsem objevila v bazaru starý zlatý rám i se sklem a tak už nebyl čas na přemýšlení. Doma mi zbyla bílá barva ve spreji a "renovace" starého rámu byla hotová během chvíle. Vyšívala jsem na tmavé modré kanavě a předlohu někde mám, ale nemohu ji dohledat. Jakmile ji najdu, ráda vám ji sem vložím.

Krásný den a hodně štěstí v životě. Eva


5 komentářů:

  1. Tak toto je fakt nádhera, krásný jednoduchý obrázek a ten rámeček mu moc sluší. To se ti povedlo. L.

    OdpovědětVymazat
  2. che raffinatezza, è bellissimo!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná výšivka, rámování jí ještě podtrhne a zvýrazní. Opravdu krásné! V rámu je to dokonalé!
    Podobnou předlohu jsem taky někde viděla a tuším, že snad mám i vytištěnou - tzn. připravenou :-)

    OdpovědětVymazat