středa 28. srpna 2013

Čtvero ročních období?


Háčkované šály ve čtyřech barvičkách. Detailnější fotky na Fleru - http://www.fler.cz/zbozi?uid=43454. Jsou velmi měkké a příjemné na nošení. Tak věřím, že udělají radost i dalším lidičkám.

Na fotce jsou nové závěsy a záclony. Závěsy jsem došila (konečně) o víkendu, jedná se o starý kanafas a druhá látka je plátno. Zvolila jsem dvě látky, jedna látka prosvítala. Obě dvě látky jsem náhodou koupila na Aukru. Ještě mám zbytečky a budou z nich polštářky. Paličkované záclony kupované také na Aukru. Jsou paličkované po pruzích a ty pak sešity k sobě. 

Stará židle od babi. Je možná starší než já a pořád stále dobře slouží (já tedy také..).

Krásný den všem. Eva


8 komentářů:

  1. Háčkované šály jsou moc krásné! A dost mě zaujala paličkovaná záclona, to jsem ani netušila, že se dají dělat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Právě jsem našla Tvůj krásný blog, a spoustu těch nádherných věciček které zde máš,děkuji za inspiraci a budu se k Tově ráda vracet :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne tvorenie. Záclonka nemá chybu a stolička ma úžasnú farebnú kombináciu. Biela s drevom je vždy veľmi svieža a veru na svoj vek nevyzerá :o) Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  4. Ty barvy šál se mi k sobě moc líbí. Záclona mě taky zaujala, to muselo někomu dát dost práce.

    OdpovědětVymazat
  5. Sa piekne, naprwde wspaniale, gratuluje i pozdrawiam, ania

    OdpovědětVymazat
  6. šály jsou moc hezké, příjemné barvy. Staré židle mám ráda a ráda je fotím.

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, šály jsou moc krásné, židle super a závěsy se ti také povedly - dobrý nápad!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné. Smekám. Já se teď sice dala po dlouhé době taky zase do háčkování, ale ty jsem jiná liga :) Já mám jen 3 kytičkové brože a jedno pouzdro na mobil.
    Já s blogem teprve začínám. Ráda bych tě pozvala. Třeba ti padne do oka ;) Budu ráda za návštěvu a zapojení do soutěže. Právě na něm probíhá hra o náušnice z FIMA. Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat