středa 26. května 2010

Moudra

Jednou mi má kamarádka doporučila knížku od Robert T. Kiyosaki - Bohatý táta, chudý táta. Knížka mě hodně překvapila, je to velmi zajímavé čtění, pomůže vám k ujasnění si svých cílů. Občas jsem si napsala nějaké to moudro a občas si nějaké to moudro přečtu či ho zaslechnu, nad nějakými více přemýšlím a nějaké mě hodně zaujmou..


Když Ti někdo hodí klacek pod nohy, 
zatop tím klackem abys měl víc páry.

- - - - - - - -

I dnešní den je novým začátkem.

- - - - - - - - 

Nehledejte tisíc důvodů, proč to nejde,
najděte jeden, jak to udělat.

- - - - - - - -

Je lepší zapálit malou svíčku,
než proklínat temnotu.

- - - - - - - -

Když chcete duhu,
musíte se smířit s deštěm.

- - - - - - - -

Čím víc hovno rozmazáváš, 
tím víc smrdí.

6 komentářů:

  1. Mám ráda takový moudra,všechny jdou napasovat buď na sebe nebo na své okolí. Jenže ne vždy se člověk podle nich řídí !

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, moc se mi líbí, je v nich tolik pravdy...hezký večer Helča

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, pár těch mouder znám, netušila jsem, že jsou z této knihy. Ono není špatné, čas od času si je připomenout...
    Moc děkuji a pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, ani nevieš ako si svojimi múdrosťami:))), teda najmä tou dúhovou, ovplyvnila môj nový blog!:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, taky si ráda přečtu tahkle moudra, obzvlášť, když mi není "do smíchu"
    Hezký večer.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi,
    opravdu pravdivá moudra!!!!!
    právě teď jsem tyto slova potřebovala "slyšet či přečíst"
    Moc ti za ně děkuji .
    krásný den Pet

    OdpovědětVymazat