neděle 9. května 2010

Home sweet home



Občas získám předlohu a hned bych vyšívala. Jenomže tento motiv je vánoční a já jsem chtěla něco teď. Předlohu jsem si upravila k obrazu svému a výsledek vidíte. 


Rámeček jsem natřela na bílo a je to.


Pohodový den. Eva

7 komentářů:

  1. Moc hezký Evčo, jste šikulka. Zdravím ... Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Vymyslela si to výborne, použité farby - podklad, rámik, bavlnka sú krásne zladené v prírodnom štýle. Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko, moc se ti obrázek povedl, líbí se mi! Předlohu jsem si okopírovala, co kdyby...
    Krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se vám to povedlo,vypadá to moc krásně.Hezký den.Karin

    OdpovědětVymazat
  5. Aho Evi.Ten obrázek se ti moc povedl.I ta vánoční varianta se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. moc krásné, právě ho taky vyšívám, ale mě by se hodila více, ta vánoční vezre i se Santou..

    OdpovědětVymazat