sobota 28. července 2012

Pytlíčky na mýdla





Moc vás zdravím. Jsem zpět z dovolené, musím říct, že skoro půlku nám tam propršelo, ale co se dá dělat, počasí nikdo neovlivní. Ještě že jsem měla s sebou háček a příze. Tyto pytlíčky vznikly v Třeboni a slouží na mýdla, které se pak dají do skříně. Mýdlo do oblečení si dávám už od malička.


Přeji krásnou sobotu. Eva

20 komentářů:

  1. Zdravím Evi...i já si dávám mýdla do prádla od dětství. Byly jsme tak naučené. Tvoje pytlíčky jsou moc krásné ♥, krásnou neděli, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. To já také,mám ráda,když pak člověk vytáhne ze skříně věci a voní po mýdlech-připomíná mi to dětství!Pytlíčky jsou nádherné-šikulka!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Śliczne te pokrowce:) Takie romantyczne i eleganckie:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné, já si do prádla dávám mýdla v šifonových sáčcích, ale tyhle jsou bezkonkurenčně lepší. Krásnej večer Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné pytlíčky!!!obdivuji!Hezký večer přeji

    OdpovědětVymazat
  6. Jednoduché a kouzelné !

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, ty se povedly. Dobrý nápad :-),hezký den.

    OdpovědětVymazat
  8. Evičko, vítej doma! Jak vidím, ani na dovolené si nezahálela! Taky mám prádelník plný mýdel, občas na mě vypadnou :o)
    Pytlíčky jsou kouzelné!
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, ještě že pršelo, jinak bys neháčkovala...
    :-)))
    I já mám ve skříních mýdlo, i v botníku... Ale není v takových krásných pytlíčcích. Budu se muset polepšit. Ty tvoje jsou opravdu moc hezké!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Evo,
    moc hezké a roztomilé :-)
    Moc se Vám povedly.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Evi, to je krásny nápad. Ja tiež rada dávam mydlo do skrine so šatami, ale vždy som ho mala len tak polorozbalené v pôvodnom obale.

    OdpovědětVymazat
  12. Evi, opět obdivuji tvé háčkování. Precizní provedení a i barvičky příze jsou moc pěkné.
    Užívej si léta :-) Pa. Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. EVI, VÝBORNÝ NÁPAD. TAKÉ MÁM MÝDÉLKA V ŠATNÍKU.
    TVÉ PYTLÍČKY SE MI TAK MOC LÍBÍ, ŽE ASI NEODOLÁM A UDĚLÁM OBJEDNÁVKU?!
    MOC SE TI POVEDLY.
    PŘÍJEMNÝ SRPNOVÝ MĚSÍC.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, no to je krása! Je to moc pěkný nápad dávat mýdlo do takového fešáckého pytlíčku, já do oblečení mýdlo vždycky vrazím jen tak v tom původním obalu :o) tohle je daleko lepší, určitě vyzkouším něco podobného, díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  15. Jeeeeeeeeeeeeeeeeej to su krasne vrecuska ... Evi ste velmi sikovna, vzdy tu najdem nieco co ma ocari...mohla by som poprosit popis na tieto vrecuska ak budete taka dobra??? prosim ak budete taka laskva poslat na fornetkaa@azet.sk
    dakujem prajem vsetko dobre a vela krasnych dielok

    OdpovědětVymazat