pondělí 30. července 2012

Dřevěný stojan na vajíčka




Dlouho jsem sháněla tento stojan na vajíčka. Nakonec sehnala za parádní cenu. Sice už je po velikonocích, ale já ho mám vystavený v kuchyni pořád. Staré dřevěné dekorace miluji.


Krásný den. Eva

10 komentářů:

  1. Evi, stojánek je úúúžasný, přesně po takovém se drahnou dobu pídím... a vůbec neva, že je po velikonocích!
    Také obdivuji pytlíčky na mýdélka, jsou rozkošná - a Třeboň je od nás jen 35km!
    Krásné léto! Maru

    OdpovědětVymazat
  2. NO ten je parádní, taky jsem sehnala podobný,ale keramický s ručkou a za pár korun.Staré věci také miluji,
    hezký večer Silvie.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi je krásnej, já po něm nedávno koukala na blešáku, nekoupila a lituju. Krásný večer Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko tak takový bych si v kuchyni také nechala pořád-krása-dřevo také moc miluji!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, je to pekne vypracovaný kus :)
    J.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je úžasný úlovek - moc krásné :-)
    Taky bych ho neschovávala a měla ho vystavený.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, moc hezká dekorace, to jsem snad ještě nikde ani nepotkala ... Margit

    OdpovědětVymazat
  8. Prześliczny!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak toto by som vystavovala aj ja. Krásna starinka.

    OdpovědětVymazat
  10. Evi,úžasné poklady!Přeji krásný srpen.-)

    OdpovědětVymazat