pondělí 9. července 2012

Borůvky jí barvu daly..


Mám ráda přírodní barvení, vždy z toho vznikne něco originálního a nikdy dopředu nevím, jakou vlastně bude mít barvená věc barvu. Při sbírání borůvek jsem si řekla, že zkusím obarvit přízi. Byla bílá, bavlněná a nyní nádherně jemně duhová. Ještě přesně nevím, co z ní uháčkuji.


Přeji krásné pondělí. Eva

10 komentářů:

  1. Teda Evi, to je super nápad a ta barvička je skvělá. A to jsi fakt barvila borůvkama ;-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Alenko,

    děkuji za komentář. Ano, stačilo mi cca hrneček borůvek, které jsem rozmačkala s vodou a chvíli povařila. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, to je krása. Jen nevím jestli bych ty borůvky "obětovala"
    Už se moc těším co z té krásy uhaklíš :-)
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, jako vždy originální! Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  5. No to je nádhera... barvit přízi mě tedy taky napadlo, ale zatím jsem se ještě neodvážila... ta tvoje borůvková je překrásná... už se těším, co pěkného z ní vyrobíš!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, to je nápad!!! Vznikla nevšední barvička. Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se ti povedlo a doporučuji si sehnat černou malinu ...ta barví na fialovo ještě víc než borůvky...nešli mi umýt ani ruce :o)) S obdivem Mokopa

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhernou barvičku jsi vytvořila. A určitě až přijdeš na to, co z ní vyrobit, bude se na co dívat ... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Překrásná barva. Borůvkovou mám taky ráda. V jogurtu i na barvení :-D

    OdpovědětVymazat