neděle 19. června 2011

Vzdálená




 Háčkovaný květ. Našla jsem doma zbytek příze a zatímco synek spinkal, tak jsem háčkovala. Květ jsem doladila dřevěným knoflíkem. Teď celek působí přírodně. Starou drátěnou podložku mám z bazaru za dvacku. Vyčistila jsem jí kovovým kartáčem a původně jsem s myslela, že ji nastříkám bílou barvou, ale nechám ji tak, se svou přirozenou patinou.

Přeji pohodový zbytek neděle. Eva

22 komentářů:

  1. Evi jedním sloven úžasné.......
    Krásnou neděli.Marťa

    OdpovědětVymazat
  2. śliczny kwiat-broszka?
    KonKata
    http://www.konkata.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi,
    to je úúúúžasnýýýý jsem z toho nadšená. Kytička je naprosto skvělá a ještě ta podložka.Krásné fotečky.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu krásná kytička a fotečky!Chválím:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. I love your wonderful flower, what you have make. So sweet ♥
    I think I have the same chair. This one I have last week paint it white. Maybe I put this week some photos from it on my blog.
    Have a wonderful sunday ☼
    Hugs,
    Patricia

    OdpovědětVymazat
  6. Za dvacku????? No to je tedy úlovek! Ještě jsem tak velkou podložku neviděla :) Kytička je v krásných barevných tónech.Zdravím!

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, krasny kvietok....s tym gombikom vyzera velmi zaujimavo... nooo mam "chrobaka v hlave" idem pozriet sa da robit s mojim hackovanim :)

    OdpovědětVymazat
  8. Evičko, krásná květinka i podložka! moc jim to spolu sluší!
    Měj hezké dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Moc moc krásná.Ten knoflík jí pasuje.

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, ty zkrátka neumíš zahálet, moc krásná práce.
    Hezké dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Evičko,
    to je nádherný květ, fantastický!!!! A podložka je krásná, tak jak je. Skvělý úlovek.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. Evičko, opět taková krása...
    Krásné fotky !!!
    Já ty kytičky prostě miluju :o)
    Příjemný večer a celý příští týden, Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Keby som nevedela,že všetky sme z iného kraja, by som povedala, že ste sa dohodli proti mne... hačkujete jedna radosť a čím ďalej tým krajšie veci !! Kvietok je veľmi elegantný a ja sa len kochám...a smútim, že ja na hačkovanie prsty nemám :o(
    Pekný deň prajem !
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  14. Evička, som rada, že som tento blog ..je super !!! Prosím mohla by som sa opýtať na návod...vyzerá to úžasne ! Gabika

    OdpovědětVymazat
  15. Evi,
    vzdálená a nádhernááááá!!!
    A drátěná podložka nemá chybu!! je skvělá!!
    měj se moc hezky :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Evi, to je nádhera! Moc se mi líbí kytička a podložka je parádní úlovek.

    OdpovědětVymazat
  17. Evi, moc hezká kytinka. Už jsem jí obdivovala i v tvém obchůdku. Podložka nemá chybu...skvělý kup. Měj se fajn. Akojky Lenka :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Kvetinka je krásná, ja práve objavujem kúzlo háčkovania a učím sa základy, som nadšená keď sa mi podarí pekná retiazka. Budem rada keď sa mi podarí raz aj podobná nádhera.

    OdpovědětVymazat
  19. MILÁ EVIČKO,
    TO JE KRÁSA JÁ JSEM TÁK NADŠENÁ TA KYTIČKA JE DOKONALÁ.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat