čtvrtek 30. června 2011

Chalupářské utěrky



Udělala jsem si radost, ale přišla mi pouze na pár korun. Před časem jsem objevila tyto dvě krásné stuhy v bazaru za pár korun. Ještě jsem netušila, na co a kdy je použiji. Nápad se zrodil před pár dny. Stačilo kousek staré látky (je sepraná a dobře saje) a našít již zmiňovanou stuhu. Docílila jsem mého oblíbeného chalupářského stylu. Čistá linie.


Krásný den všem. Eva

12 komentářů:

  1. Nádhera. Kam na ty bazarové kousky chodíš, to je super!! Závidím.
    Krásný večer. Tina

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, ty jsou krásné, myslela jsem, že ruční výšivka :).
    Hezký večer! M

    OdpovědětVymazat
  3. Krása nesmírnáááá !!! Do mé kuchyňky by padly jako ulité. Hezký večer. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. No ty jsou krásné. Ty by se mi taky hodily. Měj se krásně.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, I love this. It's wonderful ♥♥

    Have a nice weekend, Eva, enjoy ☼
    Hugs
    Patricia

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi,
    to byl dobrý kup!!
    A tys ho krásně využila!!
    je to paráda!!
    Utěrky se moc povedly!! :o))
    Krásné dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, krasne...tiez si kupujem veci ktore sa mi zapacia a odkladam na cas, ked ma "osvieti" a pouzijem v pravy cas na pravom mieste :)

    OdpovědětVymazat
  8. Evičko, měla si skvělý nápad! Jsou parádní!
    Přeji hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Evi,ty mi snad čteš myšlenky :o),už měsíc jednu takovou portu vyšívám ve vínovém provedenív délce 60cm :o))pa Mokopa

    OdpovědětVymazat
  10. Evicko, to je opravdu moc podarene. Jsou krasne. Hezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  11. Evi, krásné utěrky ...Pěkný den ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  12. Su krasne, prijala by som.... Sikula. Pekny den Hela

    OdpovědětVymazat