středa 29. června 2011

Botanicus




















Asi není potřeba vám představovat firmu Botanicus . Mají úžasné výrobky, jejich krámky voní přírodou. V Ostré se nachází jejich historické centrum a zahrady. Kdo tam byl, tak ví, že zahrady jsou nádherné. Hodně řemesel, kde se můžou děti vydovádět. Vřele doporučuji.


Pár obrázků jsem stáhla pro vás právě z jejich stránek. Malá ochutnávka.


Krásný den. Eva

9 komentářů:

  1. Evi, svým článkem jsi mě potěšila. Botanicus mám moc ráda. Jen mě zklamalo, když ho asi před 2 lety uzavřely v Českých Budějovicích. Teď musím jezdit až do Krumlova, což mám trochu z ruky. No, ale tak tam aspoň vždycky pořádně utratím; když už - tak už ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evi, moc hezká pozvánka na výlet. Obchůdek Botanicus jsem občas navštívila v Praze, když jsem tam jezdila pracovně. Teď když jsem doma se do Prahy nedostanu a u nás nikde poblíž není, což je škoda.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, krásná vzpomínka... Byla jsem u nich, je to v Přerově nad Labem?, před několika lety, bylo to moc milé.
    Hezký den! M

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, děkuji za tip. Přeji krásný den. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky vzpomínám na úžasný obchůdek v Brně...byl ve starém kláštěře...super atmosféra, nádherná vůně...moc škoda že ho zrušili..a k nim to mám moc daleko :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko, mám to tam moc ráda, jen tam nejezdím tak často, jak bych chtěla...Nikdy jsem to třeba nestihla na jaře, když kvetou cibuloviny.
    Měj se hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Evi, po dlouhé době píšu komentář, i když pravidelně sleduji tvé úžasné háčkování.
    Botanicus miluji, už jsem tam byla mnohokrát, ale vždycky je to pro mě úžasný zážitek a duševní odpočinek. Nevím jestli letos tam bude směřovat náš výlet, ale když pojedem kolem určitě se zastavím v jejich kouzelném obchůdku.
    Přeji krásné dny a hodně zdraví, ať jste přes prázdniny v pořádku. Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Evi, Botanicus je úžasná věc. Je fajn, že jsi ho tady připoměla.
    Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Evi,
    Botanicus mám moc ráda. Naši kamarádi mají obchod v Krumlově a tak jsem výrobky zásobovaná. Loni jsme byly i v úžasné osadě Botanicusu. Hned bych jela zase, ale pro nás je to dost z ruky. Měj se hezky a díky za pěkné fotky :-) Lenka

    OdpovědětVymazat