sobota 17. ledna 2015

Do stropu na kytku


Mám ráda kytky, mám malý byt. Skobička byla na stropě už několik let. Tak jsem jí využila na kytku. Narychlo uháčkovaný závěs ozdobený dřevěnými korálky.

Krásnou sobotu. Eva


5 komentářů:

  1. Moc pěkný závěs. Také mám ráda květiny. Máme sice dům, ale i tak je to málo :-) A tak ráda využívám i závěsných květináčů. Takový pěkný kousek nám doma ale stále chybí. Takže díky za připomínku, snad už brzy taky něco ušmodrchám... Hezký večer Anička

    OdpovědětVymazat
  2. Hortenzie que bonito portamaceta, no sabia que podia resistir tanto peso, muy lindo.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné. Je to z provázku? Skvělá inspirace!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za komentáře. Háčkovala jsem z lněného provázku, kupovaný na špulce.

    OdpovědětVymazat
  5. Zvláště na tuhle kytku je to výborný nápad!

    OdpovědětVymazat