středa 27. listopadu 2013

Ozdobičky ve skořápce




Letošní vánoce budou opět staročeské a přírodní. Minulý rok jsem udělala pár podobných ozdob a letos jsem přidělala další. Některé s výšivkou, jiné jsem ozdobila dřevěným knoflíčkem.

Přeji krásný den. Eva

14 komentářů:

  1. Evi, moc hezké a dokonale provedené oříšky - dovedu si představit, kolik krásných šatů se v nich skrývá pro různé Popelky...:-)
    Pa Lada

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné, něžné a originální!! Staročeské...

    OdpovědětVymazat
  3. Rozkošné, obdivuju tvoji trpělivost :o)

    OdpovědětVymazat
  4. EVI, ZDRAVÍM TĚ.
    OZDOBY JSOU OPRAVDU VELICE HEZKÉ..
    PŘEJI PŘÍJEMNÉ PŘEDVÁNOČNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké a sehnala jsi super knoflíčky s vánoční atmosférou, paráda. Alča

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, jsou nádherné. Pár s výšivkou jich doma taky mám, ty látkové bez výšivky s dřevěným knoflíčkem jsou pro mne ale novinkou. Opravdu moc moc povedené :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Evi to je nádhera, také pidi tvorenie. Isto to musí byť piplačka, ale výsledok stojí za to. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Evičko, náááádhera ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Roztomilé:o)! Tyto přírodní drobnůstky mám taky moc ráda. A v červené stále taky jedu;-D.

    OdpovědětVymazat