středa 23. ledna 2013

Háčkovaný košík



Háčkovaný košík z páraného svetru. Ukládám si tam právě aktuální práci. Někdy mi velikost nestačí.. Přemýšlela jsem, že bych mu mohla dodělat ouško a pověsit na zeď.

Krásný den. Eva


8 komentářů:

  1. Evi košík je moc povedený.Děkuji za inspiraci.Krásný zbytek týdne přeji.Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, košík je moc pěkný, hezké barvičky ... a ouška budou slušet ... kdysi jsem dělal podobný ... háčkovala jsem s ušima a raději hned dva, malej a velkej, aby jim nebylo smutno a jsou stále plné ...
    můžete mrknout http://madamrecy.blogspot.cz/2012/09/recy-hackovany-kosik-maly.html#links

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, ty využiješ každý kúsok priadze. Moja mamina tiež stále pára staré svetre, potom bavlnu perie a znova z nej štrikuje, ale už len papuče a ponožky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé Evi, také se na nějaký chystám :-)

    OdpovědětVymazat
  5. tiše závidím-košíček je super pomocníček!!!přeji pěkný večer, Iva

    OdpovědětVymazat
  6. krásný košík, já si háčkovala taky, ale vyšel mi z toho beztvarý pytel :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný košíček, vypadá velice příjemně.

    OdpovědětVymazat
  8. To je krásná recyklace:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat